+ Svara på ämne
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: opropetionerlig

GGudmundsson är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard opropetionerlig

Hej!

jag har kommit en bit på vägen med byggandet,

men! det är så att fan. min kropp ser inte så bra ut, jag har en del massa, men kroppen ser inte ut som jag vill, så därför tänkte jag ställa lite frågor till er lite mer erfarna...

mina bröst har alltid varit opropetionerliga sen start! (ca ett år sen) om ni trycker in länken så ser ni en bild från när jag precis hade börjat träna. lägg märke till brösten, det är som om det bara byggs på nederdelen av bröstet,
    och så är det fortfarande, kanske inte lika mycket , men det är iallafall inte så så som jag vill ha det. jag vill ha dom bredare och jämna över hela bröstet. går det att fixa? om det är någon som har tips på hur man i huvudtaget bygger sin kropp snygg så tar jag gärna del av dom.

en sak till,
    bakre delen av kroppen är inte lika stor som framdelen av kroppen, dvs bröstet, och det ser inte bra ut i mina ögon. är det nån som har nån ide om hur jag kan göra för att få en jämn fördeling i träningen mellan bak och fram på kroppen?

http://img134.imageshack.us/img134/6481/dsc02049p.jpg

gammal bild som sagt , hoppas ni kan ge mig dom svar jag behöver.
    peace!

spidermans avatar
    spiderman är inte uppkopplad Moderator
    Reg.datum
    Maj 2009
    Blogginlägg
    6

Standard

Du har tränat 1 år. Lugna dig. Saker och ting tar tid, det är inget du behöver oroa dig över.

mr.incredible är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

lutande bänkpress bygger på övre delaen av bröstet och ger breda bröstmuskler

felix78 är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard

du har deffat sen den förra bilden du laddade upp va?

Wormz är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Nov 2009

Standard

YouTube - Chest Workout-Part I -dumbbell flyes dumbbell flys with Top Trainer Victor Costa

Börja kolla vid 3.25, men jag skulle rekommendera att kolla på hela och även resten av hans videor. Garanterat lärorikt! Hans videor har hjälpt mig grymt mycket!

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg