65 cm var 30 när jag började tränat seriöst i 10 år

Hur stora armar har ni just nu?
Skriv gärna hur länge ni har tränat å hur stora de var då ni började.
Jag kan väl börja, mina är nu bara 34.2 eller något sådant. Jag började tyvärr inte mäta innan jag började träna, utan först för typ 2 månader sedan (har tränat i 4 månader).
Men i alla fall då var de 32 cm (så en höjning på 2 cm de senaste 2 månaderna), å jag utgår lite ifrån att de var som högst 30 då jag började, för det är ju i början man ser synliga resultat (i alla fall jag). Så 4 cm på 4 månader, alltså i snitt en 1 cm per månad.
65 cm var 30 när jag började tränat seriöst i 10 år
14 år, började på 31,5 och är på 32 nu, tränat lite mer än 3 veckor.

elooof/
Så stora skulle man ha, i alla fall om det består av muskler och inte en massa fett.![]()
felix78/ Du är ju ung och har precis börjat, så de kommer ju bli större om du bara fortsätter.![]()

hade ca 33cm runt armen har nu 38.5cm efter ett års styrketräning och brottning![]()

kaumahz/
Börjar likna något då med andra ord.Har själv 40cm som ett stort mål, som jag förhoppningsvis ska kunna nå i början av nästa år.
tjej på snart 25, har 30 cm just nu ingen aning vad jag börja på.målet är ju att öka muskelmassan på hela kroppen.men något cm mål på just biceps har jag då inte.träna hårt o njut av livet
14 år, 35cm och har tränat i nån månad![]()
Light weight baby!

Detta kan ju vara extremt olika från person till person.
Vissa har ju mer fett än andra.
För att överdriva så har ju denne person möjligtsvis större armar än många av oss tillsammans.
Jag undrar också vad det är som är intressant med att veta omkretsen kring folks armar? Säger, ingenting?
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)