Har du ökat 25 kg i bänk, 40 i knäböj, 70kg i marklyft och 40 kg i stångrodd på 7 veckor? Om det är sant är det ju helt sjukt! Grattis!
Fyfan va bra, ska nog följa ditt schema när jag tagit studenten och börjar träna på allvar utan skola osv!
Ska stjäla ditt ätschema![]()
grymmt jobbat :O mer bilder på resultat o.s.v !![]()
najs bra jobbat har själv varit överviktig och slapp förr i tiden så jag vet hur gött det e efter man har tagit tag i det! keep it up
Aldrig sett nåt liknande, släng upp nå fler bilder.
jättebra!, asså bara att tappa 15kg är en stor bedrift!, men asså jag har också problem med vikten, vill se mer välbyggd ut och har lite övervikt vid lår(insida) och mage(sidan), vad ska jag göra för att gå ner, något tips eller kan du berätta hur du tränade, är bara femton men tänkte att det är dags att förändra min kropp!
Hallå där! ja e ny här o har kikat på dina bilder! ser bra ut ..
Det är självklart svårt att tro att det där har gått den lagliga vägen men alla har ju som sagt olika anlag för att växa...
inte omöjligt men snäppet på ...men men vem e jag att dömma? lycka till o grattis .. Mvh TINY!
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)