självklar skillnad, rutorna har ju kommit fram lite.![]()
Exakt 100 dagar mellan bilderna, första bilden är tagen 12 februari och den andra är tagen den 20 maj.
Tycker iallafall att jag ser skillnad
http://img190.imageshack.us/img190/1415/frndring.jpg

självklar skillnad, rutorna har ju kommit fram lite.![]()
Jodu, en bra skillnad![]()
definitivt en skillnad!
Det var inte mycket skillnad där inte. Felet du gjort är att du är för rädd för att äta = bygga. Du måste våga äta om du ska bygga, jag antar att det är syftet? Just nu är det enda skillnaden att du har lite mindre fett på magen..

jag tycker att han både har förlorat fett och byggt lite muskler. hur mycket muskler går det egentligen att bygga på bara 100 dagar?.....
klart det är skillnad, 100 dagar är ingenting i dessa sammanhang
Väldigt fin förvandling och snyggt när det inte är för mycket muskelmassa.
Bygg långsamt. Alldeles för många killar vill bygga för fort och för obalanserat = det ser aldrig bra ut i längden.

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Magrutorn börjar ju synas bättre, men det är svårt att säga tycker jag om det bero på om du har större magmuskel eller om det bara beror på att du har lägre fettprocent.
Armarna och axlarna ser dock större ut på den andra bilden, är de det? Svårt och säga då du inte skriver mått.
men som andra har sagt, 100 dagar är ingeting, men jag tycker ändå det ser bra ut., du ser hyfsat vältränat ut även på den första bilden? Hur länge har du hållit på sammanlagt?
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)