Jag länkar till en annan tråd mate
Hur får man V-formad kropp?
Hej!! har tränat seriöst sen i januari 09 och har börjat se lite resultat!!
jag vägde ca 68kg när jag började och nu väger jag 79kg 180cm!!
Men jag har ett litet problem och det är att på sidorna av magen går det innåt man vill ju få lite V form och det är mer X form nu : )
Är det någon som har något tips på övningar för att bygga just där?
Jag kör mkt marklyft och latsdrag osv !!
Jag länkar till en annan tråd mate
Hur får man V-formad kropp?

men, om latsen ska gå ända ner till det området där inbucktningen är måste de ju vara gigantiska... eller?
finns det ingen annan muskel där i skarven man kan träna??

köra mera övningar för "vingarna" Latsdrag och chins, sedan är det deff som gäller för att få bort fettet som finns vid sidorna! då kommer V formen

har aldrig förtått mig på vad V form och X form är egentligen. någon som kan förklara?

Ingen???.....![]()

hur ser ett V ut och hur ser ett X utsedan tänker du den formen på magen. V är stora vingar lite underhuds fett så gott som inget vid buken som gör att överkroppen ser ut som ett V killen på bilden har mera ett X liknande kropp, mindre vingar och lite fett vid buken men ändå vältränad,

okej, man jag tycker inte att killen på bilden har så mycket underhudsfett...eller?!

nej nej det har han absolut inte, men han har en del fett vid sidorna vid magen om du kan se det, buktar ut där "lite lovehandels" och ju äldre man blir desto svårare är det att bränna bort det! men det är först och främst det som gör att han inte har en V form och måste deffa sten hårt för att få V formen, om han vill ha V form måste han bli av med det,

okej, så det är genetiskt också eller?
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)