+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Kosttillskot i kombination

Johannes är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Maj 2009

Arrow Kosttillskot i kombination

Hej!

Har börjat styrketräna hårt igen från och med en dryg vecka tillbaks, jag kör Massacra innan träningen (se MASSACRA? - NOTHING'S GONNA BE THE SAME NOW... )
    och Proteintillskott Three in one (se MM Sports*::*Protein*::*Dalblads Three in one 1kg/4kg ) efteråt för att maximera resultatet och därmed motivationen att fortsätta .

Två frågor; undrar dels om det rekomenderas att ta Massacra de (få) dagarna jag inte gymmar?
    Också undrar jag om någon har nått att rekomendera som kombination till dessa två produkter utöver en ordentlig kost förståss

Tacksam för alla svar!

Mvh. Johannes

Toss är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Maj 2009

Standard

Kanske lite drycker, eller någon form av protein bars kan vara bra att kombinera. Har en bror som tränar mycket och han har testat ett relativt nytt märke i Sverige. Nutrend, men som är etablerat i hela Europa. har själv testa dem och de smakar grymt bra. De har bra drycker som blir en perfekt kombination, enligt mitt tycke.
    Har en länk till dess sida. Välkommen till Nutrend Norden, Sporttillskott Hälsokost Hälsotillskott
    Hoppas detta kan hjälpa dig en bit på vägen.

Ericsson88s avatar
    Ericsson88 är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2009
    Blogginlägg
    5

Standard

Vet inte riktigt med Massacra men andra "prestationshöjare" ska du inte ta mer än 5 dagar i veckan heller inte varje dag.
    Och rekommenderar mycket vitaminer.

Johannes är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Maj 2009

Standard

Tack Toss, har beställt några bars för tryout Och tack Ericsson för tipsen, har beställt vitamin tillskott

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. 15 åring kosttillskot,gym??
    Av Erikn i forum Kosttillskott
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-06-20, 14:52

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg