tvätta ansiktet med eller utan tvål morgon och kväll. Solar man så försvinner de. Peta inte i ansiktet och kläm på dom det blir bara värre...![]()
Har ni några bra tips för att få bort finnar och pormaskar.
Har måttligt mycket, inget överdrivet alls men det är störigt.
Har testat många olika dyra krämer som inte fungerar särskilt väl. Huden blir ju len men den tar inte bort pormaskar eller finnar särskilt effektivt eller förhindrar.
Tackar/ Tejpo!

tvätta ansiktet med eller utan tvål morgon och kväll. Solar man så försvinner de. Peta inte i ansiktet och kläm på dom det blir bara värre...![]()

Om du har så att det riktigt stör dig typ självförtroendet elller nåt så finns det ett pencilin som heter Tetracyklin, gå på vårdcentral och snacka med doktor så kanske dom kan skriva ut det. Funkar bra.
Apoteket har många rengörande medel med substanser som öppnar porerna. Testa ACO Acnegel i några månader så bör du se resultat.
Finns en gel på H&M som heter Nivea Visage Oxygen Power. Det är en hudrengöring och sminkborttagare den har funkat väldigt bra för mig. Sen har jag lite finnar på ryggen ( inte mycket med några ) dom försvinner alltid på sommaren när jag solar men ansiktet vet jag inte. Men prova den gelen , kostar runt 50kr.
Provat med basiron? Min personliga favorit! Fungerar sjukt bra, för mig iallafall!
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)