För det första - du kan inte gå ner i vikt och bygga muskler. Du får välja en av dem och koncentrera dig på det.
Sen - vad menar du när du skriver "träna"? Styrka? Cardio? Hur länge? Hur hårt?

Hej ja har en fråga om hur ja ska göra på morgonen. Ska ja gå 45minuter o träna efter innan ja äter frukost?
Eller ska ja bara gå o inte träna o äta sen?
Eller bara träna o inte gå o äta efter?
Hehehe det kanske inte blev så bramen ja vet inte hur ja ska förklara ja vill kortsakt gå ner i vikt o bygga muskler.
Om någon har nått tipps på frukost vore det bra
P.S är ni på forumet så vet inte vart ja ska lägga tråden.
MVH//nicke
För det första - du kan inte gå ner i vikt och bygga muskler. Du får välja en av dem och koncentrera dig på det.
Sen - vad menar du när du skriver "träna"? Styrka? Cardio? Hur länge? Hur hårt?

Ahh okej.
Med träna mena ja styrka i ca75min och träna som ja brukar 8-10 rep
Vad är Cardio? hehe :S är ganska ny![]()
Tycker du bör få i dig nånting innan de styrkepassen och inte träna innan frukost, om inte annat så du får ordentligt med ork (men det är ju bara du som vet hur du presterar utan mat i magen). Lite EAA innan passet är bra om du ska bygga hsh.
Cardio = konditionsträning.
Sen om du funderade på detta i förbränningssyfte så tycker jag det enda du bör fokusera på är ju mer ansträngande för hjärtat (och ju längre tid), desto mer förbränning. När du gör det spelar mindre roll.

AAh okej tack för svaret men ja har 2frågor till xD
Vad är EAA? och hsh??![]()
EAA = essential aminoacids (alltså essentiella aminosyror)
Hsh är "hur som helst".![]()

aah okej tack för alal svar![]()
jag tycker inte man ska köra tung träning innan man käkat. du är redan i katabolt tillstånd, saken gör inte bättre av träning på det.
säger detsamma, gå kan du göra men styrketräna, njaä.

ja läste att man förbränner mera fett om man tränar innan frukosten för då tar kroppen energi från underhudsfettet.men ja har ingen aning
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)