Ja, det ser ju väldigt bra ut tycker jag. Men vill du gå ner i vikt så tycker jag att du ska träna och äta precis som du gör nu fast lägga dig på ett kaloriunderskott. D.v.s göra av med mer än vad du stoppar i dig..![]()
är 163 cm lång och väger 72 kilo
vill innan sommaren 2010 vara mkt smalare samt ha magrutor.
jag spelar fotboll och innebandy, cyklar till och från skolan och hoppar studsmatta
nästan varje dag också, går ibland morgon promenader på lördagar och/eller söndagar.
Jag styrketränar 2 pass i veckan då jag tränar biceps, triceps, rygg, mage, lår och bröst.
frukost: något halvgrovt bröd med skinka eller ost på och K Special flingor eller yoghurt.
lunch: äter enligt tallriksmoddelen.
mellanmål: halvgrovt bröd med nån frukt till.
middag: äter enligt tallriksmoddelen.
efter middag tar jag också ibland nån frukt.
jag äter heller inte kakor,glass eller godis.
Dricker lite läsk på helgen.
är det nånting jag borde ändra i träningen/kosten?
tacksam för svar.

Ja, det ser ju väldigt bra ut tycker jag. Men vill du gå ner i vikt så tycker jag att du ska träna och äta precis som du gör nu fast lägga dig på ett kaloriunderskott. D.v.s göra av med mer än vad du stoppar i dig..![]()
okej vad bra![]()
Är detta din strategi för att gå ner i vikt eller har du problem med att gå ner i vikt med nuvarande träning? Framgår inte riktigt vad som är problemet..
njae inga större problem direkt, ville mest kolla om träningen och kosten var tillräckligt bra till mina mål.
Hej!
egentligen spelar det ingen roll vad du gör bara du ligger på minus i kalorierna![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)