Är inte så noga så jag bryr mig om någon har svettat ner maskinen innan. Det gör jag ju själv, det är ett gym. Och duscha ska jag ändå så göra efteråt så det gör inget om man får på sig lite bakterier.![]()

Jag måste bara få uttrycka lite önskemål ang de som tränar på gym...
Snälla, torka av maskinerna efter er. Vad jag kan se där jag tränar är det bara jag som gör det. Ser aldrig nån torka av maskinen efter sig.
Uppskattat är att man tänker lite på sin hygien för det är verkligen så äckligt när man kör kondition och nån luktar apa bredvid en,, självklart svettas man, men det behöver inte lukta som det gör av vissa,, snälla ta hänsyn.
Raka er inte i duschen,, det är ju såå äckligt.
Måste man ha med mobiltelefonen in i gymmet? Förstår inte riktigt varför man måste prata i telefonen när man är och tränar?
Måste du ha telefonen med av en anledning kan du väl vara snäll och gå undan och prata nånstans där du inte står i vägen för de som tränar och kanske inte vill lyssna till ditt privatsamtal.
Till personalen skulle jag vilja se lite mer ett glatt Hej, när man kommer och Hejdå när man går. (naturligtvis inte om man står med en kund)
Är inte så noga så jag bryr mig om någon har svettat ner maskinen innan. Det gör jag ju själv, det är ett gym. Och duscha ska jag ändå så göra efteråt så det gör inget om man får på sig lite bakterier.![]()
ehh så man ska inte lukta illa när man tränar? springa runt med en deo i högernäven under sitt pass? hehe jag förstår dock dina önskemål, och torka av maskinerna kan alla göra...
Jag fattar vad du menar, att torka av maskiner, bänkar osv. det brukar jag göra. och lukta gott varierar ju från gång till gångom jag är täppt i näsan så känner jag itne om jag luktar så unket som man faktiskt gör, men brukar byta tröja relativt ofta så den itne hinner börja lukta helt åt helvete :b
Jag vet inte vad det är för maskin, men lämnar man "avtryck" kan det väl vara läge att torka av efter sig.
Det med hyigen kan jag hålla med om delvis, man luktar inte svett om man inte har gamla kläder på sig. Har man valt att träna med andra människor så bör man har fräscha kläder... Har ju hänt att man mer eller mindre inte kan koncentrera sig på grund av en sån odör, så för mig är det ett problem att vissa inte kan byta träningskläder..
Att folk rakar sig i duschen bör du ta upp med personal, det är ju riktigt svinigt.. Därför jag inte duschar på gymmet (har 5 hem).
Överlag verkar du ju rätt missnöjd med ditt gym, och du visar det bäst genom att byta
Störigare tycker jag då det är när folk inte kan plocka undan vikter eller ockuperar halva gymmet och tror det är deras..
Annars är de flesta skötsamma och tänker på sina medmänniskor , det är ju avvikarna som utmärker sig mest![]()

Överlag verkar du ju rätt missnöjd med ditt gym, och du visar det bäst genom att byta
Jo, jag vet,,, har starka funderingar på det,, när detta löper ut, drar jag vidare![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)