Vet j vad övningen heter. Man använder rep i "dragmaskiner" och står upp, håller repen vid huvudet ungefär och crunchar nedåt. Lite dåligt förklarat, någon annan som kan förklara bättre? Ger iallafall jättebra resultat
Är en kille på 14 år. 1,80 lång . väger 65 kg !
Tränar 2-3 gånger per vecka på gym ex: hockey !
Tycker det räcker utifrån min ålder! Men iaf en bild hära på magen , Som jag skulle vilja förbättra ! Har fått ut struktur på 7de magrutan ibland efter några veckors hårt arbete men den går tillbaka ! . Försöker få 8a till sommarn och vet inte vilken övning man ska köra som ger mest , brukar mest köra tayson !
http://img18.imageshack.us/img18/7082/sdc11778.jpg

Vet j vad övningen heter. Man använder rep i "dragmaskiner" och står upp, håller repen vid huvudet ungefär och crunchar nedåt. Lite dåligt förklarat, någon annan som kan förklara bättre? Ger iallafall jättebra resultat

Här finns en tråd om magövning.
Bästa magövning
Underhudsfett..
Jag tycker du har bra magrutor som du ser ut just nu. Som stern säger så spelar underhudsfett en stor roll här, men jag tycker inte du har speciellt mycket underhudsfett. Dina rutor syns ju bra nu, men den sista ruton får man bara fram med hård träning och lågt kropssfett.
Testa styrketräna hårt ett halvår iallafall så du bygger upp hela din kropp och kör en deff efter det. När du ska träna mage så ska du inte satsa på "högreps" för det bygger bara uthållighet.
Försök att köra 6 set på magen + 2-3 uppvärmningsset innan. Kör 3 set med liggande benlyft med en hantel mellan benen, en riktigt grym övning för nedre magen.
Sedan för övre magen så kan du köra nedåtlutande situps, dvs du sitter på en bänk som lutar bakåt och har en vikt mot på pannan.
Försök att köra med 8-12 reps på magen också så du bygger "massa", det kommer göra att dina magmuskler syns mer än de gör nu, då behöver du inte deffa bort lika mycket när du väl deffar.
Lycka till!
joooooooooooooo
Ser ut bra ut, försöka att få en bra semutri i hela kroppen (ursäkta stavning), tex brösten! Plus att du är bara 14 år, tro mig, det kommer mera ju mer du växer. Lycka till, fortsätt hårt!
För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Senast redigerad av putte den 2010-06-23 klockan 10:06.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)