+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: godis och gott

pontus88 är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jan 2009

Standard godis och gott

tjena har lite funderingar om godis och gott tränar 6 dagar i veckan ca 1,5 - 2,5 timmars pass gym / tyngdlyftning kan man äta godis/pizza utan att vara orolig för att bli fet lr förlora muskler vad kan man äta istället om det nu inte är bra! vad får er att stå emot frestelsen är 179 lång och väget 85 kilo just nu är det mycket lr normalt? mvh pontus

mingan är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard Re: godis och gott

Så länge du inte överdriver i "ätandet" är det helt lugnt. Dvs en pizza på en lördag, eller någon annan dag 1 gång per vecka är inte någon fara. Det är fortfarande kalorierna som räknas.

pontus88 är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jan 2009

tjena okej men som idag har jag ätit följande en tallrik kellogs red berrys med mellanmjölk samt 4 mackor pågen limpa med becel smör vid 06,00 kl 09,15 en matlåda 600g pasta och varm korv kl12,25 en matlåda 600g pasta med varmkorv 16,00 en semla träning 17,30-19,15 tyngdlyftning en liten tallrik ris och korvstråganoff + en proteindrink 113g hur mycket kcal kan det vara ?? brukar inte äta så mycket

Pes
    Pes är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Sep 2008

Det dåliga med t ex pizza, kebab osv är ju de mättade fetterna som kroppen inte kan använda. Jag brukar själv unna mig att gå ut och käka pizza eller liknande lite nu och då.

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Nyttigt och gott?
    Av Robban i forum Recept
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-22, 18:06

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg