Skämtar du eller? Så kan du definitivt inte fortsätta. Ner mer träning och upp med maten! Du gör inte rätt genom att svälta dig själv eller träna mer än vad din kropp klarar av.
Jag har börjat träna efter 3 månaders uppehåll, och nu undrar jag om jag gör rätt.
Tränar varje dag 1-2 tim aerobics, promenerar varje dag 2-3 tim, löpning 3-4 dagar iveckan 6km.
MEN.... Jag äter en gång om dagen... Jaaaa.
Tar en shake på morgonen, äter en ordentlig måltid på eftermiddagen, sen kanske det blir en shake till samt en bar senare..
Jag vet att detta är HELT fel tänk men är helt besatt av att bli smal.
Vill att Ni ska tala om för mig vad jag ska ändra på osv.
//Jez
Skämtar du eller? Så kan du definitivt inte fortsätta. Ner mer träning och upp med maten! Du gör inte rätt genom att svälta dig själv eller träna mer än vad din kropp klarar av.
Ursprungligen postat av stern
Skit, jag vet att jag gör fel, men jag måste bara få höra det.
Men bli inte såå jäkla arg.

Hur pass överviktig är du i nuläget? BMI?
Du öppnar upp för en hel del hälsofaror genom att svälta din kropp på det här sättet samtidigt som du utsätter dig själv för enorma mängder träning. Skador, sjukdomar etc etc. Ta tag i detta eller be om hjälp.
Ursprungligen postat av muskelguru
Vet inte om jag ska våga svara på detta men gör det ändå![]()
Vikt 58
Bmi 20,8
Längd 167
VA! 20,8 är ju inte nära övervikt. vilka komplex folk har.
Ursprungligen postat av Rova
Inte såååå konstigt med tanke på hur vår värld ser ut idag.
Har förstått att jag gjorde fel som vände mig till detta forum.
Men det är väl ett rop på hjälp, mår fett dåligt.![]()
Tack ändå

Du gör inget fel att berätta om din problem, det är starkt jobbat att du vågar tala om det. Det är emellertid svårt för mig och andra att konkret hjälpa dig från datornUrsprungligen postat av Jez
Det du kan göra är att gå till skolkuratorn eller vårdcentralen beroende på hur gammal du är. Berätta om dina problem, att du mår dåligt över det och vill ha konkret hjälp. Du kan naturligtvis inte fortsätta såhär för din egen hälsas skull.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)