Man behöver inga speciella redskap för att träna magen, kasnke en vikt bakom huvudet men något mer än så behövs inte.
Jag gymmar i gym och undrar om de finns några bra övningar att göra för magmusklerna i gymmet?
och om jag nu en dag e i gymmet och sedan går hem och tränar blir de något fel för jag har pilates boll hemma och tänkte om jag efter gymmet kunde återvända hem och träna på den

Man behöver inga speciella redskap för att träna magen, kasnke en vikt bakom huvudet men något mer än så behövs inte.

finns massor av bra magövningar. Vanliga hederliga sit-ups duger bra, när du känner dig färdig med det kan du börja köra crunches sedan svårare crunches... Man kan också göra sidovridningar med vikt (dopa vikten i golvet på ena sidan sedan över till andra..)
Finns ett stort urval, men dessa är mina favoriter.
Man ror och ror tills man inser att man inte har några åror
jag menar ska jag utföra övningarna på gymmet direkt när jag är där eller kan jag göra dem efter gymmet när jag är hemma? tänkte att de skulle va bättre att träna magen lite i gymmet och sedan forsätta hemma då jag har bättre redskap för magträning
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)