Jag är en tjej som är 162 cm och väger 54 kg. Jag tränar 5 dagar i veckan.
Dag 1 Bodypump 60 min + Spinning 60 min.
Dag 2 Rygg + Axlar 3 set 8-9 rep, 3 Olika Övingar/muskel + Spinning 45 min.
Dag 3 Biceps + Triceps 3 set 8-9rep, 3 Olika Övningar/muskel + Spinning 45 min
Dag 4 Mage + rygg 3 set 8-9rep, 3 Olika Övningar/muskel + Crosstrainer 40 min.
Dag 5 Spinning el Crosstrainer 45 min + Bröst & axlar 3 set 8-9rep, 3 olika Övingar/muskel
(Jag varierar vilka muskelgrupper jag kör den 5 dagen så att det ska bli jämt fördelat varje vecka.)
Jag äter frukost lunch & middag efter kostcirkeln halva talriken sallad ¼ protein ¼ kolhydrater.,
Mellanmål innan jag tränar, Macka med skinka och 1 banan.
På helgen brukar jag unna mig lite godis och lite godare mat.
Jag märker att jag börjar få lite muskler speciellt på biceps, triceps, Bröst & axlar men det ligger fortfarande ett litet lager fett övanför så dom syns inte om man inte spänner musklerna. Hur gör jag för att träna bort det sista fettet, Ska jag fortsätta köra så mycket konditionsträning eller ska jag satsa mer på Styrketräningen? Behöver jag äta något protein kosttillkott? Jag brukar ta en gainomax när jag kör Dag 1 för annars orkar jag inte med 60 min spinning efter bodypumpen.
Vore väldigt tacksam för tips för att jag älskar att träna och det vore så kul att få se ännu mer resultat.
det med tallriksmodellen du går efter är i generellt, man kan ju fixa med den lite så att man får i sig mer av något. I ditt fall skulle det väl vara protein och dra ner lite på kolhydraterna om du vill få bort fett, eller så kan du om du vill köpa ett proteintillskott för att öka det intaget. Du får testa hur det blir, för kan bli ganska tungt för kroppen att gå på lite kolhydrater när du tränar så mycket.
Men annars så tycker jag detta ser ut som ett mördarschema, hur länge har du kört?![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)