Låter som laktosintolerans.. min flickvän får också exakt samma sak av mjölk.

Hej!
Tänkte bara tipsa andra som upplevt som mig att magen blir uppsvälld och gör lite ont av proteindryck eller gainer. Men så började jag ist blanda ut med bara vatten ist för minimjölk och nu har jag aldrig uppsvälld mage pga den anledningen iallafall.
Förmodligen är jag lite laktoskänslig, jag vet inte,,, men det känns mkt bättre nu iallafall.
"Don´t give up"
Låter som laktosintolerans.. min flickvän får också exakt samma sak av mjölk.
Jaow, mjölkmage är väl ett uttryck man hört när det sväller upp av mejeriprodukter.jag kör själv på vatten men det är av den anledningen att jag inte gillar att jag blir slemmig i halsen av det. Och vattnet gör det inte lika "tungt".

Det blandar sig bättre med vatten också.Ursprungligen postat av Rova

Tillägg;
Köpte av misstag gainer med vaniljsmak som för mig är på tok för söt, men tar en skvätt kaffe i den samt mitt proteinpulver smak choklad och det blev en rätt lyckad blandning.![]()
"Don´t give up"

För somliga ter sig det hela vara ett enda stort kemilabbUrsprungligen postat av madelaine
![]()
Jag har en protein dryck som är väldigt söt, tycker den smakar himmelskt i vanliga fall.. förutom på morgonen då jag inte klarar av en så söt smak. brukar stoppa kanel i den och blanda i naturell yoghurtfunkar det med.

Hehe skön blandning. Kaffe har jag aldrig tänkt på att ha i, neskaffe då eller?Ursprungligen postat av madelaine

Nä, vanligt bryggkaffe![]()
"Don´t give up"

Den var nyUrsprungligen postat av Rova
, den får man testa!
"Don´t give up"
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)