Det känns ofta som friskis har riktat in sig på en lite äldre målgrupp som vill röra på sig i äldre dagar. annars är det ett bra koncept. håller med om att det är för lite fria vikter.
Friskis och Svettis, Västra Hamngatan, Göteborg
pris: 2900 kr/år (endast gymkort, inga pass för det priset) + 100 kr medlemsavgift per termin
Jag är nöjd. Gymmet är medelstort till ytan, men har ganska mkt maskiner och annat trots det. Mkt konditionsmaskiner. Lite för lite fria vikter, ofta trångt där.
Musiken duger för mig, men det är bara P3 som gäller, så många gillar det säkert inte.
Bra öppettider.
Omklädningsrummen är på uppgång, relativt fräscha
betyg: 7,5 av 10![]()

Det känns ofta som friskis har riktat in sig på en lite äldre målgrupp som vill röra på sig i äldre dagar. annars är det ett bra koncept. håller med om att det är för lite fria vikter.
För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Tränade där mitt första år och var hyfsat nöjd. Tyvärr har dem nästan bara maskiner och om man tränade på kvällen så var det alltid kö till allt och man vi stå och trängas medan man väntade. Om man vill ha ett billigare alternativ och inte är så seriös med sin träning så är F&S ett bra val.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)