Ja det är väl ingen nackdel men det är väl inget speciellt med det heller.
Tänkte kolla om det är någon mer än ajg som blandar "vanlig" styrketräning med vikter och träning med kroppsvikt? Jag brukar variera ganska friskt på mina pass och t ex efter bänkpress gå direkt på armhävningar, ger riktigt bra pump. Sen samma sak chin ups och knäböj utan vikt efter när man är helt slut.

Ja det är väl ingen nackdel men det är väl inget speciellt med det heller.

Jag körde mycket i latsmaksinen förut, men har helt gått över till att bara köra chins nu.
På samma sätt har jag bytt ut kickbacks mot att bara köra dips. För mig känns det mer naturligt att köra med sin egen kropp som vikt, jag tycker även man får snyggast muskler från träning med sin egen kroppsvikt.
Sen så har jag alltid kört olika typer utav armhävningar och situps.
man kan tyvär inte påvärka hur musklerna ska se ut... det e generna som bestämer... kör med typ efter bänpress sen när jag inte orkar mycket mer går jag över till armhövningar.. riktigt najs
![]()
train insane or stay f*cking same

Sen är det alltid möjligt att slänga upp en vikt på ryggen eller ha viktbälte på dipsen.. Överlag är ju alla dessa övningar underbara.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)