Du kanske kan lägga in ett mål en timme innan du slutar jobbet? Bara något på 300 kcal ungefär mellansnabbt mål? Då bör du kunan avstyra din trötthet efter jobbet. Sen bara vila lite hemma och ta kollisar efter passet.
vad rekommenderar ni för kosttillskott som ger lite extra energi. vill gärna ha något enkelt då jag är så trött ofta när jag kommer hem från jobbet, så hade varit bra att ta något innan man går till gymmet.

Du kanske kan lägga in ett mål en timme innan du slutar jobbet? Bara något på 300 kcal ungefär mellansnabbt mål? Då bör du kunan avstyra din trötthet efter jobbet. Sen bara vila lite hemma och ta kollisar efter passet.
Jo det är helt klart att jag skulle kunna göra så, men jag vill gärna ha något precis innan ajg går till gymmet också. Fungerar koffeinpiller?Ursprungligen postat av anders johnsson

Ja koffeinpiller fungerar men jag tycker inte man ska ta det utan någon större anledning.
Finns ett kost tillskott som heter herbalife som fungerar riktigt bra om man känner sig trött på dagarna eller kvällarna. De ger dig alla vitaminer du behöver bl a. Du kan skicka ett meddelande till mig om du vill veta mer.

Hej!
I 9 fall av 10 är jag också trött efter jobbet, men jag tränar ändå. Det är bara att tvinga sig själv.. Peptalk. Kom igen, nu kör vi!
Själv väljer jag att inte äta innan träning för jag tycker min mage inte riktigt fixar det. Jag får helt enkelt energi av träningen och sen är belöningen en shake eller en bar t ex.
Jag avråder dig verkligen att ta koffeintabletter innan du tränar, och annat kosttillskott också för den delen.
Jag lovar att du blir piggare av träningen!
"Don´t give up"
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)