Tackar för intresset!Skönt att någon lägger in en fråga så man frågar sig själv om man lagt ner eller inte
Jag har inte lagt ner mitt jobb. Ställde, som planen var, om min träning till bulk nu i vår. Kör 6-repetitioners-set och kör mellan 9-12 set vid samma träningstillfälle. Har fördelat min träning över 5 dagar då jag kör:
Måndag: Bröst
Tisdag: Rygg
Onsdag: Ben
Torsdag: Armar
Lördag: Axlar
Har fått öka mina vikter ganska bra nu och har börjat se lite muskler växa ikapp. Dock kommer sommaren nu så det är dags att gå över på motion och muskeluppehållande träning. Planerar inte längre att öka i styrka utan bara bibehålla muskelmassan och försöka få bort så många kg fett jag klarar av innan sommaren kommer på riktigt.
Har inte hunnit lägga upp någon träning än dock så min fundering går väl något i stil med motion med intervallträning 2-4 gånger i veckan och styrketräning 2-3 dagar i veckan för att täcka hela kroppen.
När det gäller kosten blir det förmodligen bara att minska på all mat utfördelad på dygnet.
En vanlig dag bör kunna se ut något som följande:
Frukost: Knäckebröd med ost och kalkon. Gröt och mjölk. Ägg
Mellanmål: Kesella lätt med ett äpple.
Lunch: Rätter med huvudsakligen kött och sallad.
Mellanmål: Kesella lätt med ett äpple.
Kvällsmat: Kyckling.
Vid styrketräningen blir det en vanlig portion med gainer där 1/3 dricks innan och 2/3 dricks efter träningen. Planerar dock att inte äta några kompletterande kolhydrater vid motionsträning då jag vill låta kroppen ta av mina energireserver.
Låter allt detta vettigt för er som vet?![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svara med citat
Skönt att någon lägger in en fråga så man frågar sig själv om man lagt ner eller inte