+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Början till en trevligare kropp

MotoX är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Apr 2008
    Blogginlägg
    3

Standard Början till en trevligare kropp

Har tränat i en månad på gym nu (kör halva kroppen lördag, halva söndag) och har kört poweryoga 2 kvällar i veckan men tänker gå över till snabba promenader. Mitt mål fram mot jul är att tappa lite extra fett och stärka upp muskelfästena.

Förhoppningsvis kommer jag ha tid nog att träna 4-5 gånger i veckan på gym i vår och då börja bygga riktiga muskler!

Återkommer om någon månad med uppdaterade bilder
    Jag är en intresserad nybörjare, så om jag säger något som inte stämmer, rätta mig så jag lär mig!

muskelguru är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Okt 2008

Standard Re: Början till en trevligare kropp

1 månad kan du inte ha tränat för att uppnå det. Eller så har du en krävande fysisk vardag. Helt klart bra start och du har bra massa att bygga från. Bra armar och axlar helt ok, jobbat mycket på bicepsen? trapsen och latsen kan du jobba lite mer med annars tyckerj ag du har en bra grund att stå på. Keep it up

MotoX är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Apr 2008
    Blogginlägg
    3

Citat Ursprungligen postat av muskelguru
    1 månad kan du inte ha tränat för att uppnå det. Eller så har du en krävande fysisk vardag. Helt klart bra start och du har bra massa att bygga från. Bra armar och axlar helt ok, jobbat mycket på bicepsen? trapsen och latsen kan du jobba lite mer med annars tyckerj ag du har en bra grund att stå på. Keep it up
    Tack för snabbt svar! Alltid skoj

Vad de gäller resultaten så är jag styrsystemsprogramerare och har absolut inget krävande jobb Jag har nog snarare tur med muskelmassa om armarna anses som större än till en stillasittande person. När det gäller hantelcurl klarar jag bara 3x12x10kg så jag har lite att jobba på där precis som på andra ställen på kroppen

Målet fram till nästa uppdatering är dock att smala till dom där lovehandles och försöka få fram lite konturer här och var i form av mindre fett. Det är ju egentligen inte förrän i sommar som jag har tänkt mig se resultat på själva muskelsidan.
    Jag är en intresserad nybörjare, så om jag säger något som inte stämmer, rätta mig så jag lär mig!

muskelguru är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Okt 2008

det låter bra med sunda planer. glöm inte att jobba lite på brösten också

annars har du ju en bra start kan man säga! Kämpa på!

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Bra kropp till nästa sommar
    Av Sis i forum Styrketräning
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-12, 21:05
  2. Snyggare kropp
    Av solen i forum Styrketräning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-04-26, 16:16
  3. Träna till V-kropp
    Av Maz i forum Styrketräning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-11-24, 20:01
  4. få snygg kropp
    Av pejje i forum Styrketräning
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-09-21, 11:40
  5. ska man börja med kosttillskott från början?
    Av paffi i forum Kosttillskott
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-03-04, 22:09

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg