Vikt och målvikt? Säger ju en del om hur långt du har kvar.
Hejsan!
Är en seriös kille som håller på med "Mission Magruter 2009". Jag kör då på GI-metoden somn jag följer mycket bra. Min motivation är de inge fel på heller. Har hållt på nu i exakt 34 dagar. Om jag ska köra 100dagar gånger 2. Komemr ha ett litet uppehåll Över jul då jag även fyller år. Men kommer ta de lugnt iaf. Jag joggar lugnt 5-6gånger i veckan, och de är ca 3km.
Målet är att få bort så mycket kroppsfett som möjligt till sommaren. Är nu inna nstarten lite småmullig men har gått ner mellan 0.6-1kg i veckan. Vill inte gå ner mer än max 1kg i veckan då jag kommer förlora allt för mycket muskler om jag skyndar på de.
Jag vill ha lite feed back om de är möjligt att detta projet ska kunna gå i lås på 200dagars GI deff + joggning.. Efter när jag är klar i mitten på mars så ska jag börja styrketräna.
Vill gärna ha kontakt med folk som har erfarenheter elelr folk som värkligen kan lite.
MVH Sebban

Vikt och målvikt? Säger ju en del om hur långt du har kvar.
Har ingen "målvikt".. För jag vill se bra ut och skiter i vågen.. MIn bror väger 80kr och är slim som fan. .Jag väger 82 och är långt därifrån. Väger ju heldre 90kg och är slim än 75 och se mullig ut.Ursprungligen postat av mingan
Min målmidjemått därimot är 80-85cm och nu har jag 92cm

Jo så kan man också uttrycka sig. Det är ju inte helt enkelt att sätta upp delmål om du inte har något att referera till förutom spegeln. Dvs väger du 120 nu och har magrutor vid 80 så har du en jävla bit kvar, därav frågan.Ursprungligen postat av sebbanboy14
Ja som du säge så är de ju svårt mål när man "tävlar" mot spegeln.. De är därför jag har satt et midjemått som mål. Fett väger ju inte lik mycet som muskler heller. Men man kan nog säga att jag är mullig. Fet tycker jag inte jag är.
Men 200dgar med konditions träning och rätt mat borde knna göra rätt mycket? 200dagar plus styrketräning därefter i 50dagar plus.
Borde kunna va rätt slim iaf? Är en person som har lätt att både lägga på mig och deff bort fett.![]()
Om du vill testa en bra grej så föreslår jag intervallerkanske 20-80 eller 40-100
Går själv handboll och märker att man går ner mycket fort om man inte får i sig energi ganska konstant, då handboll är mycket explosiv och man springer max fram och tbx över planen.
Men jag tror du kommer klara ditt mål, även om det kommer finnas om och men hur mycket motivationen kommer tryta då GI är en mycket seg kost, är ju kolhydraterna som är godast.
Lycka till![]()

Precis, det bästa sättet är nog intervall träning och använda sig av motstånd lr vikter vid olika situps övningar

För det första måste du ha några magrutor innanför späcket. Har du inte det spelar det inte så stor roll hur mycket du går ner.
De har jag. De känns dom de iafUrsprungligen postat av muskelguru
.. Men man kanske ska börja iaf lite smått? Har en magtränings bänk hemma.. Kör mage 2 gånger i veckan nu till att börja med så man få igång dom borde va rätt okey?
Ja problemet är inte att få magmuskler, det har alla mer eller mindre. problemet är ju att få fram dem.Ursprungligen postat av sebbanboy14
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)