Du ska ta vitaminerna i samband med en måltid, annars förstör magsyran och det blir helt värdelöst. Jag har ingen större koll på märken, men det finns kvalitetsskillnader, det finns det.
Jag tänker börja använda mig av vitamintillskott, sån multivitamin som innehåller RDA av de flesta vitaminer och undrar när man ska ta det samt om det ersätter alla andra vitaminer som man inte får i sig? Finns det något märke som är bättre än något annat?
Mvh
Åberg

Du ska ta vitaminerna i samband med en måltid, annars förstör magsyran och det blir helt värdelöst. Jag har ingen större koll på märken, men det finns kvalitetsskillnader, det finns det.

Du kan börja med att äta en någotsånär varierad kost så du slipper förlita dig på vitamintillskott som du egentligen inte vet om dem fungerar som utlovat. Varför göra det mer komplicerat?
ät lite riktig mat istället![]()
Jättebra om du lyckas äta så pass varierat att du får i dig all näring du behöver men jag tror nästan ingen lyckas med det utan kosttillskott. Jag använder Herbalife funkar skitbra och jag har inte varit sjuk på länge nu och känner mig pigg och gladMessa mig om du vill veta mer.
Käkar du herbalife så är du lurad, dyrare produkter ja det får man leta efter.Ursprungligen postat av fifaols1
ja jag känner mig jättelurad... kostar vad maten skulle kostat mig ändå plus att nu är jag hundra gånger piggare och mår mkt bättre än innan. Så om du är dumsnål så var det för dig själv.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)