Hej!
Jag är en tjej på 23 år, har tränat i stort sett hela mitt liv; spelat fotboll sen jag var liten, la av när jag var i 16 års åldern, och börja träna styrke vid 18 års ålder och har hållt på till och från. Nu sista 2 åren har jag varit och hobby tränat bara.
Skulle behöva hjälp att komma igång igen, och framförallt gå ner i vikt FORT. Jag är den typen som vill se snabba resultat (tyvärr!) Men jag har bra träningsmoral när jag väl kommer igång.
Är det ngn som vill ta sig an och hjälpa mig personlighen. Är 156 lång och väger 56 kg. Brukar ligga på 50 kg i vanliga fall (bilder på mig kan ordnas).
Behöver hjälp med att gå ner i vikt och hade tänkt mig 4 veckor då vill jag se resultat, hur ska jag gå tillväga? Ska jag promenera varje morgon? Hur ska jag äta m.m? Jag har en god grundfysik (som behövs tränas till) har muskler, men en del underhudsfett som gör att konturerna har försvunnit! Hur ska jag bära mig åt för att få tillbaka mina snygga konturer?
Mvh Sandra

På fyra veckor kan du se resultat, frågan är bara vad för resultat du vill se, alltså vad ditt delmål är så får du anpassa träningen efter det. Det finns såklart gränser för vad du kan uppnå under en så kort tid men visst kan du se framsteg som kan fortsätta att motivera dig till framsteg.Behöver hjälp med att gå ner i vikt och hade tänkt mig 4 veckor då vill jag se resultat, hur ska jag gå tillväga? Ska jag promenera varje morgon? Hur ska jag äta m.m? Jag har en god grundfysik (som behövs tränas till) har muskler, men en del underhudsfett som gör att konturerna har försvunnit! Hur ska jag bära mig åt för att få tillbaka mina snygga konturer?
Jag tycker det är enklare att utgå från vad du äter nu och hur du tränar nu.. Så hur ser din kost och träning ut?
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)