Jag hade förmodligen valt det första alternativet då du slipper ändra din kostvanor så markant (behöver inte gå tom i magen). Det kan ju vara lite tärande på psyket att inte få det exakt som man vill i början men du vinner förmodligen mest på det.
hej![]()
det är så här, jag är 191 cm och väger ca 82 kg. (16 år)
Jag har hyfsat med muskler, inte mer än normalt och inte mindre (är inte jättestark för min storlek), men har lite fett här och där. inte så att jag har värsta magen men jag har lite där och där. har ja lagt på mej lite extra nu efter sommaren. Mitt mål är nu att få så snygg kropp som möjligt. Vill liksom inte bli världen biff.
alltså ska jag börja med att köra på konditionspass och fettförbränning och köra på ganska lätt på gymmet och därefter börja bygga muskler?
eller träna nu och deffa senare när ja anser att jag har tillräckligt med muskler.
Tacksam för alla seriösa svar!![]()

Jag hade förmodligen valt det första alternativet då du slipper ändra din kostvanor så markant (behöver inte gå tom i magen). Det kan ju vara lite tärande på psyket att inte få det exakt som man vill i början men du vinner förmodligen mest på det.
okejUrsprungligen postat av anders johnsson
tack så mkt
men om ja kör styrketräning 3 dagar i veckan på gym, och så kör ja fettförbränningspass i ca 1 timme sammtidigt som jag är där , kommer jag att lyckas då om jag håller en hyfsad kost?
![]()

Lyckas med att få en snygg kropp? Du kommer få dina resultat i sinom tid. Det är dock inte lika många som har tålamod och motivation att hålla ut och kämpa. För en sak kan jag säga dig, det går inte på en eller 2 månaderUrsprungligen postat av jeppepeppe
Du får KÄMPA
![]()
[quote=anders johnsson]Lyckas med att få en snygg kropp? Du kommer få dina resultat i sinom tid. Det är dock inte lika många som har tålamod och motivation att hålla ut och kämpa. För en sak kan jag säga dig, det går inte på en eller 2 månaderUrsprungligen postat av jeppepeppe
Du får KÄMPA
[/quote:2bopw17s]
ahh joo det har jag förståttmen hur ska jag lägga upp styrketräningen och konditionsträningen för att effektivast bli av med fettmassan.
mkt tacksam för svaren :![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)