tjejer har ju lite svårare att bli av med det sista som krävs men det är ju inte omöjligt. men när du kommit såhär långt ska du ju inte ge upp. som jag förstår det har du inte stannat i utvecklingen. då kan du se vart det leder![]()
Vet inte riktigt vilken tråd jag ska lägga in det här på, testar väl här först![]()
Jag är totalt biten av styrketräning! Har tränat snart 3 år, varvar gymmet med löpning, när jag kör som jag skablir det styrke cirka 4 ggr å löpning 1-2 ggr/vecka. Nu är det så här att jag verkligen märkt skillnad (-10kg) och jag börjar faktiskt se vältränad ut. har förstått att det sista finslipandet nog hänger på kosten...men...jag äter nyttigt, bra mat. Lagar allt själv och äter skräpmat...typ never. Låter mig själv ha matkoma en eller två gånger i veckan . Äter inget vitt bröd, inga feta såser, drickor osv osv, ja ni fattar...hur hårt är det egentligen med maten för att kunna skryta med liiiite magruter iaf? Är det total torrdiet som gäller, eller kan man få resultat med vanligt folkvett och bra träning som tjej?
tjejer har ju lite svårare att bli av med det sista som krävs men det är ju inte omöjligt. men när du kommit såhär långt ska du ju inte ge upp. som jag förstår det har du inte stannat i utvecklingen. då kan du se vart det leder![]()
Nä iofs, det rullar på...vill ju bara att det ska märkas helst igårMen som du säger...nog fasiken ska väl det gå, bara att vänta och ha tålamod (*suck*) tack tack!
Be patient. Det kommer säkert gå vägenUrsprungligen postat av kickan
![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)