hur har du tänkt med ryggen och benen? har du glömt dem eller tänker du skita i dem och få en konstig och dålig kropp? mycket bättre att träna hela kroppen.. tycker du ska sätta dig ner och tänka efter hur du vill att din kropp ska bli!!

hej!
Det här är mitt träningsprogram
Mån bröst: Bänkpress plan 5x4-8
Bänkpress flyes 5x4-8
Armhävningar 4x-
Mage: Benlyft liggande på bänk 3x-
sen någon övning för övre magmuskelaturen som jag inte kmr ihåg vad den heter= 3x-
Ons Axlar: Axelpress hantlar sittande 5x4-8
Axlar kors 5x4-8
Axlar framsida 5x4-8
Trapz(shrugs) 3x-
Fre arm: Biceps stående(vanlig) 5x4-8
Biceps stående(hammer) 5x4-8
Biceps sittande 4x4-8
Triceps lutad framåt 5x4-8
Triceps liggande på bänk 5x4-8
Triceps sittande en arm bakom huvud 3x4-8
Hojta till om träningshemat e dåligt![]()
hur har du tänkt med ryggen och benen? har du glömt dem eller tänker du skita i dem och få en konstig och dålig kropp? mycket bättre att träna hela kroppen.. tycker du ska sätta dig ner och tänka efter hur du vill att din kropp ska bli!!

In fact, ben och rygg är väldigt viktiga. Speciellt om du vill lägga på dig mycket massa, som jag antar att du vill med tanke på din föregående tråd. Men även för andra faktorer och övningar ahr du bra nytta av både rygg och benstyrka.

men kan man köra rygg samt axlar på samma dag?Ursprungligen postat av anders johnsson
Jag gjorde det under en längre tid men det blev alltid så att jag orkade mindre i den sista muskelgruppen, så jag varvade vecka för vecka. Har nu slutat köra på det viset.
Tycker själv att man ska ta med en mindre muskel-grupp med rygg eller axlar, typ, Biceps, triceps, mage etc.........
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)