+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: pizza?

Kaumahz är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard pizza?

Hej! jag undrar en sak

Jag vill få bort lite underhudsfett med hjälp av deffning men de säger att man inte får äta skräpmat under deffningen. Men jag undrar eftersom det är svårt å motstå när någon kompis bjuder ut en på fest och de äter pizza, man kan ju inte tacka nej för då anses man ju löjlig.
    Min fråga är alltså om man får äta t.ex pizza någon gång under deffningen om man bara äter bra kost resten av dagarna?

herqles är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard Re: pizza?

Det bestämmer du helt själv. Som tips kan nämnas att "de stora grabbarna" brukar ha en ätardag för att ha något att se fram emot. Kan var tufft att deffa dag ut och dag in - man blir lätt llite nojig för att inte prata irriterad.

Så ta du en ätardag men se bara till så att den inte blir så extrem att du går + sett ur veckoperspektiv.

Rova är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Apr 2008

Som Herqles skrev så brukar de riktiga byggarna även ta sig en riktig ätardag. ex. Johan Ederer, står ett kortare reportage i GGs septemberblad. Men kan även se andra som har det

Kaumahz är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Jul 2008

Citat Ursprungligen postat av Rova
    Som Herqles skrev så brukar de riktiga byggarna även ta sig en riktig ätardag. ex. Johan Ederer, står ett kortare reportage i GGs septemberblad. Men kan även se andra som har det
    ok tack

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg