+ Svara på ämne
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Godaste proteinpulvret?

progress är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard Godaste proteinpulvret?

Goddagens!

startade denna tråd då jag undrar vilket proteinpulver (eller annat kosttillskott) som ni tyker är godast? och vilka som bör undvikas
    jag har inte provat så många olika proteinpulver, men kan ändå märka stor skillnad mellan dem Great Earth Best Whey med smaken vanilj smakar apa.. vid några tillfällen fick jag kväljningar utav den och vid andra så slank den ner nästan helt utan problem..

Det godaste proteinpulvret jag smakat är mitt nuvarande: Eiselt Doublepro med smaken pistage och kokos.. smakar väldigt mycket pistage och nästan ingen kokos.. Om den inte har fått stå i kylen i en kvart (som rekommenderas) smakar den inte alls speciellt gott... men om man gör som de säger smakar det faktist riktigt gott.. stor skillnad mot Best Whey

Tipsa mig!
    ..in progress..

mingan är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard Re: Godaste proteinpulvret?

Jag har aldrig smakat ett kosttillskott med chokladsmak som smakar choklad. Det är nog det mest misslyckade smaken jag vet. Jordgubb brukar överlag hålla en bra smak även om det finns producenter som smakar skit. Smaksatt malto smakar alltid apa men tycker FX-serien lyckats bra med smaker trots priset. Vettifan dock vilket som smakar bäst, har testat det mesta jag känner till

nicke87 är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jun 2008

själv tycker jag mintchoklad smakar väldigt bra.. minten gör att det blir en mycket friskare smak.. det blir mycket godare om man blandar med mjölk än vatten..

Rova är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Apr 2008

Mintchoklad... ryser Var gott ca. 3 månader, nu kan jag inte dricka det alls. Börjar känna mig dålig i magen Ska beställa Persika och Raspberry/Chocolate. De flesta vet ju märket som har detta så det behövs inte nämnas kan ju skriva en kommentar på deras hemsida så får ni veta mitt tycke

Fille är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Sep 2008

Det godaste jag har smakat är lätt Star Nutritions whey 100 med annanas smak.

madelaine är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Maj 2008

Jag kan verkligen inte säga att jag smakat de flesta fabrikat, men en smak jag fastnat för och inte tröttnat på är Dahlbergs Cafe latte smak.
    "Don´t give up"

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg