+ Svara på ämne
Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: Mitt träningsprogram, bra eller dåligt?

madmaniac är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard Mitt träningsprogram, bra eller dåligt?

Jag är nybörjare, så ha lite överseende.

Träningsdagar

Måndag: Bröst – triceps - mage

Tisdag: Rygg - biceps - underarmar

Onsdag: Vila

Torsdag: Bröst – triceps - mage

Fredag: Rygg – biceps - underarmar

Lördag: Vila

Söndag: Mage – axlar – ben

Jag käkar kosttillskott:

Star Nutrition's Rapid creatine, rapid pump och endurance.

Kosten i sig skriver jag ingen om för den anser jag att jag har bra koll på själv.

Rova är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard Re: Mitt träningsprogram, bra eller dåligt?

Hmm.. tycker inte det är helt nödvändigt att träna underarmar, är som bara en sak som BBare gör för att få extra volym i hela armen.
    Tycker överkropp är ganska mycket representerat och ben som lite bortglömt. Vad har du för övningar dit?
    Samt skrev du att du har bra koll på din kost men får du i dig nog med protein via kosten bara? 2gram/kg.
    Och tillskotten vet jag inte om de är helt nödvändiga i början om du inte tränar för tävling. Kör själv med ett proteintillskott bara, man klarar sig långt på det. Sen kan man ju köra med kreatin också när man kommer en bit för att passera platåer som uppstår. Ska själv köra igång med träningen nu till hösten så man får lite mer muskler och nå mitt mål på att träna med 100kg till julen kör 12or med 80 nu så anser mitt mål vara rimligt.

mingan är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2008

Varför bröst och armar två ggr i veckan men itne de andra? Jämna ut det och träna muskler lika mycket.

citygbg.se är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Okt 2007

Du har aldrig funderat på att träna benen lite?
    Skulle nog föreslå du lägger in ett pass i veckan med bara ben.