Trappor = Mer muskler på rumpa+mindre fett på rumpa
Haha, det lät bara sinnessjukt äta majs för att få större bak(!) men det kan man ju testa också. många såna saker kan ju fungera.
Trappor = Mer muskler på rumpa+mindre fett på rumpa
Hej är ny här och förstår inte så mycket av detta forumet.
Men jag har en allvarlig fråga, är det någon som vet hur man tränar sitt ass så att den blir mindre? för jag är en smal kille fast jag har en "tjock" rumpa, som sticker utåt, och jag vet inte hur jag skall träna bort det fettet. Ser framemot svar.
Så det är det man ska göra alltså.. jag är också ny här, behöver nog gå ner ett par kg, plus att jag vill ha en rund och snygg vältränad rumpa. Men vill ju inte att den ska bli så mycket mindre!
Så de e trappor som gäller för min del nu då?![]()

Du kommer och påstår att du kommer med en allvarlig fråga om att få en mindre "ASS".. ser du vart vi har problemet att ta det seriöst?
Såvida du inte bär vikter varje gång du går i trappor så lär du inte behöva oroa dig, för ärligt talat nu.. borde inte din brevbärare ha en stor rumpa då? Läs mer om kalorier och hur man räknar och gå minus 500 än vad du behöver, tok bantar du kommer din kropp gå i försvars läge och bunkar allt du äter och du blir då tjockare. Gör det rätt, och följ anvisningar så kommer du få en mindre rumpa, eller ass om du föredrar det.
hahahah gillar majsmyten, den ska jag prova
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)