+ Svara på ämne
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Vi trenger cleansing- og detox produkter like mye som dere

Jan Eriksson är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Aug 2008

Standard Vi trenger cleansing- og detox produkter like mye som dere

Har lest at dere naboer får besøk av amerikanere. Et firma med detox og cleansing produkter, ReNew Life. Alltid Sverige før Norge. Er forstålig siden dere stortsett er bedre enn oss i alt. En gang i tiden eide dere oss, er det derfor vi norbagger skjønner svensk bedre, enn det svensker forstår norbaggersk? Eller skyldes det at vi i Norge har en tradisjon med Astrid Lindgren og hennes historier som har fulgt med oss siden vi var små og som fortsatt følger oss. Så Rasmus På Loffen på TV for ikke så lenge siden.
    Men utvider de fordi det er spesielt stort forbruk av slike produkter i Sverige? Eller er Sverige Nordens hovedstad?
    Har spurt mange i Norge, men ingen svarer seriøst på det. For alle i Norge har en tendens til å assosiere svensker med vitsen; Har du hørt om norsken, svensken og dansken……….. Er litt irriterende når jeg faktisk vil ha et fornuftig svar.

mingan är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard Re: Vi trenger cleansing- og detox produkter like mye som dere

jag förstår vad du säger men förstår inte vad du menar? Försöker du göra reklam för detox produkter? I såfall får du läsa reglerna igen.

Rova är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Apr 2008

Jag svävar lite i ovisshet.. jag förstår ju vad du säger. Varit sammanlagt en månad i norge iår och 5 år tidigare, så förstår bra norska. Men jag har inte en aning om vad ditt budskap är? Du får allt ta och förklara dig lite nu. Vill gärna veta vad du är ute efter eller om du bara vill lägga ut ett gott ord för era produkter? Då får du lyssna på föregående och läsa reglerna. Vill ha ett bra svar snarast annars plockar jag ner denna tråd.

Jan Eriksson är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Aug 2008

Beklager at jeg uttrykket meg upresist, jeg er ikke ute etter å reklamere, men heller nyssgjerrig på om det er store forskjeller på Norge og Sverige på akkurat slike produkter. Både på marked og pris. I Norge trykkes det masse oppslag om at detox bare er tull. Prøvde vel egentlig bare å se hvordan deres holdninger i nabolandet er til cleansing og detox produkter, men jeg ser nå at jeg ikke hadde en helt heldig blogg for å få svar på dette. Brukte dette firmaet som et eksempel, men det virker som det ikke har så stor suksess, eller tar jeg feil??

Rova är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Apr 2008

Jag personligen använder inte några sådana produkter. Finns säkert några som gör det, men har inte hört så mycket om det, här är det mest kosttillskott inom träning såsom; kreatin, proteinpulver, gainer osv.
    Skulle nog vara mer på ett häsloforum denna fråga hade passat in på

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Tipsa mig om bra produkter snälla
    Av juvefan i forum Mat och dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-04-04, 03:36
  2. dahlblads produkter
    Av strength i forum Kosttillskott
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-29, 19:11
  3. Epedhra liknande produkter?
    Av petterw i forum Kosttillskott
    Svar: 6