+ Svara på ämne
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: provar igen då

lillruffset är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard provar igen då

ska lägga ut magen här men det strular lite grannn

anders johnsson är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard Re: provar igen då

kämpat på mycket i sommar?

lillruffset är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Feb 2008

Kämpat under vintern snarare ... Jag har under sommaren ett tungt lagerarbete och underhålls tränar bara .. Men jag har sådant strul med att länka bilden haha så ja skrev inga fakta innan...

Jag tycker inte magen är speciellt" tränad jag försöer få rutorna att synas men det är tokigt svårt - har ju inte lyckats ännu...

empa81 är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Maj 2008

Värt att tänka på är att inte alla kan få fram magrutorna, det beror på hur man är byggt och vilka anlag man har.

Det finns flertalet elitfotbollsspelare som inte har magrutor, just för att de inte har anlag för det / är byggda för det. Medans resten av deras kroppar är sjukt bra tränade.

Sedan har jag läst att man skall under 10% kroppsfett för att magrutorna ska träda fram ordentligt.

Aerials är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Okt 2008

Citat Ursprungligen postat av empa81
    Värt att tänka på är att inte alla kan få fram magrutorna, det beror på hur man är byggt och vilka anlag man har.

Det finns flertalet elitfotbollsspelare som inte har magrutor, just för att de inte har anlag för det / är byggda för det. Medans resten av deras kroppar är sjukt bra tränade.

Sedan har jag läst att man skall under 10% kroppsfett för att magrutorna ska träda fram ordentligt.
    - Ursäkta, men så mycket mer BS än det här ser vi nog inte på det här forumet.
    Alla är olika byggda och har olika mycket "synliga" magmuskler, det stämmer att i många fall måste man bli av med mer underhudsfett för att kunna få sina magmuskler synliga. Det går inte att dra en siffra % i regel, det är rent skitsnack.

Är man inte nöjd med hur synliga magmuskler man har får man antingen träna dem så att volymen ökar och således ser man dem bättre, alternativt gå ner i vikt så att fett försvinner från magen så att man ser magmusklerna bättre, eller göra båda två samtidigt. Notera bara att man inte kan gå ner i vikt samtidigt som man bygger muskler.

anders johnsson är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Feb 2008

Ja det bästa kombinationen är självfallet att bygga magmuskler och sedan gå ner i vikt (fettvikt) för att få dessa att framträda. Det varierar ganska friskt men de flesta ska inte ha några problem att få magrutorna att sticka fram.

Salming är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Okt 2008

Det är inte alla som kan få ett sexpack utan de får ett fyrpack..
    Man ror och ror tills man inser att man inte har några åror

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Nybörjare Igen :S
    Av jörgen2 i forum Träningsprogram
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-09-02, 20:50
  2. Börja träna igen
    Av Hulk1 i forum Styrketräning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-01-05, 21:29
  3. Ska börja träna igen..
    Av MaxPH i forum Styrketräning
    Svar: 8