Ta och kolla på begagnade prylar, man får mer för pengarnadå vikter tål relativt mycket stryk så kan man ha dem länge och om de använts privat så är slitage en ganska ovanlig finess på vikter
![]()
det är nog bara jag som är inne på internet i detta underbara väder
Undrar lite om bra träningsredskap, var köper man bäst sådana? Tänker på hantlar och bänkar och sånt så man kan köra hemma med bra utrustning och fria vikter. Har planer på att inreda källaren till mitt egna gym, en liten dröm jag haft länge. Tycker ni man ska köpa nytt eller köpa begagnat? Vad tror ni jag behöver lägga för ett "komplett" hemmagym?
Mvh / Accelerator
Ta och kolla på begagnade prylar, man får mer för pengarnadå vikter tål relativt mycket stryk så kan man ha dem länge och om de använts privat så är slitage en ganska ovanlig finess på vikter
![]()

Det finns också många gym som kursar eller stänger av någon anledning. Många ggr är utrustningen riktigt bra och går att få loss för en billig peng. Då får du väldigt mycket för pengarna.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)