+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 14

Ämne: Tahitian noni

Chesper är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard Tahitian noni

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Hej alla tränings frix där ute. Tänkte kolla lite med er för jobbar på en undersökning , av hur många av er medel och lite mer proffs tränare om ni har hört talas om Tahitian noni eller provat deras produkter. Och om ja har då responsen varit god. Och vart kom info ifrån, t.ex. privata personer på gymmet eller själva gymmet i sig är återförsäljare.
    Svara gärna på mail eller om ni är nyfikna på vad det är för olika preparat så tveka inte att höra av er.

Tack på förhand
    Jesper@tahitiannoni.com

mingan är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard Re: Tahitan noni

Jag var inne på er sida och läste lite, det är inte mycket information man får om produkten. Varken innehållsdeklaration som det ska vara enligt lag och inte heller storlek. Sen förstår jag inte varför man ska välja era produkter? Skulle de vara bättre av någon anledning? Förklara gärna varför isåfall.

Mvh
    Mingan

Reg.datum
    Jul 2008

Hej Mingan. Precis som du säger så får man inte mycket info om våra produkter genom våran hemsida. Det beror på att vi valt att jobba med såkallad face to face. Alla våra säljare träffar våra kunder och informerar muntligt.
    Varför våra produkter skulle vara bättre än någon annans. Det är en omöjlig fråga att svara på. Precis som Pepsi och Coca Cola. Men vi dricker upp en flaska Tahitian noni juice var 8 sec. Det kan du gemföra med Bacardi som också har 8 sec men över hela deras sortiment. Så ser du själv storleken på företaget. Men det betyder absolut inte att våra produkter är bättre än våra konkurrenter. Men allt mer konsumenter över går till oss. Och som marknaden ser ut nu idag så är vi den ledande tillverkaren av noni produkter. Sen står det klart och tydligt vilken storlek produkterna kommer i på hemsidan och även innehålls förteckning. Däremot står det en mer detaljerad innehålls förteckning på flaskan och dom andra produkterna.
    Innehålls förtäckning för Tahitian noni juice:
    89% nonifruktpure från Tahiti.
    11% saft från blåbär, för att få bort den beska smaken Noni kan fram häva.
    Näringsvärden
    Energi 44 kcal – 187Kj
    Protein 0g
    Kolhydrater 11g är från ren blåbärs juice så inget tillsatt socker.
    Fett 0g
    Och det här blir man ju inte så speciellt klok över så va innehåller då själva frukten?
    Vitaminerna A, B1, B2, B6, B12, C, E, Folsyra och Pantotensyra m.fl.
    Mineralerna: Kalcium, Järn, Magnesium, Fosfor och Kalium m.fl.
    Kan för tillfelet inte skriva ner exakt allt vad noni frukt innehåller för måste smyg titta i mina pärmar då.
    Men släng gärna iväg ett mail till Jesper@tahitiannoni.com så skickar jag lite dokument.

http://www.tahitiannoni.com/sweden
    http://www.nonisupport.se/ En säjare som har knaprat ihop en mycket bra sidan om företaget TNI och noni frukten

MVH
    Jesper

Reg.datum
    Mar 2008

Okej, så med andra ord är ni som vilket MLM företag som helst?

Jag vill inte vara negativ men jag är ganska kritisk, ser mest ut som herbalife 2.0.

Reg.datum
    Jul 2008

Du får vara precis hur kritisk du vill. Och det är ju bara positivt att du granska saker och ting. Det tog mig själv över ett år innan jag blev tvingad av svärmor och testa en karton juice. Och efter det har det bara rullat på. Kan säga rent privat att det bästa jag gjort +att jobba med Tahitiannoni är något helt fantastiskt. och med att vi har en högre omsättning än t.ex. Microsoft så säger ju bara det hur stort företaget är. Sen om du tycker att någon av våra konkurrenters produkter är bättre är en annan sak.

Men som frågan på tråden lydde var. Har ni hört talas om Tahitian noni på något gym eller provat produkterna.

MVH
    jesper

mineralmannen är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jul 2008

Hej Chesper!

Jag har testat era produkter och tycker dessa fungerar bra! Tycker om konceptet

Reg.datum
    Mar 2008

Citat Ursprungligen postat av Chesper
    Du får vara precis hur kritisk du vill. Och det är ju bara positivt att du granska saker och ting. Det tog mig själv över ett år innan jag blev tvingad av svärmor och testa en karton juice. Och efter det har det bara rullat på. Kan säga rent privat att det bästa jag gjort +att jobba med Tahitiannoni är något helt fantastiskt. och med att vi har en högre omsättning än t.ex. Microsoft så säger ju bara det hur stort företaget är. Sen om du tycker att någon av våra konkurrenters produkter är bättre är en annan sak.

Men som frågan på tråden lydde var. Har ni hört talas om Tahitian noni på något gym eller provat produkterna.

MVH
    jesper
    Nej jag har inte testat er ännu. Men ska göra det Återkommer då med lite mer kött på benen

Reg.datum
    Jul 2008

Mineralmannen va kul och höra att du är nöjd. är det juicen du kör? ligger du på auto chip eller köper du av någon privat person som tar hem? Har du testat Tahiro. Den har jag varje gång man gymmar. Rena anabolan

MVH
    Jesper

Reg.datum
    Jul 2008

Citat Ursprungligen postat av mingan
    Citat Ursprungligen postat av Chesper

MVH
    jesper
    Nej jag har inte testat er ännu. Men ska göra det Återkommer då med lite mer kött på benen

Ett varmt tips testa tahitian noni juicen en kartong 4 flaskor. Borde ta 1 - 2 månader att dricka. Sluta efter det så känner du ganska snabbt om den hjälper dej.
    Ska du sen börja köpa mer så säg bara till så kan jag fixa ett nice pris åt dej.

MVH
    Jesper

Petersson är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Aug 2008

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Om juicen är så bra antar jag att du har några studier att backa upp dina påståenden med? För jag hittar nämligen ingen studie som säger att det är något speciellt.

Sen vet jag inte om jag kan ta dig på allvar när du inte kan stava till Tahitian Noni ens

Inget illa menat, men jag är väldigt skeptisk till detta kommersiella koncept. Inte för att det är fult att tjäna pengar, men att få något att framstå bättre än vad det egentligen är.

+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg