+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Gymgrossistens expertpanelen

Joakim N är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard Gymgrossistens expertpanelen

Har ni sett gymgrossistens nya sajt? Kan det bli mer patetiskt och inobjektiv undrar jag.

Man svarar på folks frågor och djuplänkar in till deras produkter HAHA! Detta var det mest patetiska försök till merförsäljning som jag skådat på mycket länge. Men inget förvånar mig när det gäller gymgrossisten

mingan är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard Re: Gymgrossistens expertpanelen

Nja jag ger inte så mycket för gymgrossisten och deras affärsmetoder. T ex regisrerade dem flertalet domäner för konkurrenter och kopierade sajter rakt av för ett tag sedan. Kanske har de skärpt sig men vet inte.

det har lite pyssel för sig i bakgrunden

Rova är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Apr 2008

Herrejävlagud... räcker det inte med en sida, Den är ju ändå stor inom kosttillskottbranchen och varför ska man då ha miljontals med sidor för att göra reklam. som ändå relaterar till en sida... Dålig stil måste jag bara säga.

mingan är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2008

Mja de får ju göra som de vill med den saken men man kan inte lägga så mycket tyngd i det som sägs på sidan då det är allt annat än objektiv information. Anna Paulie är ju ganska duktig på att vinkla

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg