Ganska så nöjd med helheten, är väl lite finslipning som behövs ibland men annars ser det bra ut,enligt mig![]()

Ganska så nöjd med helheten, är väl lite finslipning som behövs ibland men annars ser det bra ut,enligt mig![]()
jobbar på världens största bicep
I nuläget mina tricepsMen primärmålet är att få en sjysst mage har alltid velat ha det, dock så är det ett svårflirtat område...

Jag vet... Jobbar också på det.Ursprungligen postat av Jonte
Eftersom jag har haft en schysst mage för drygt 1 år sedan vet jag att det är möjligt, men den kräver ganska mkt av mig.
Men vad gör man inte![]()
"Don´t give up"
Själv tycker jag att mina axlar ser bra ut, men det är ju som ni säger.. fin mage är ett av de största målen.![]()
Sjukt nöjd med mina ben, satsar på att skapa en bättre helhet nu bara så inte min överkropp ser ut som skit i jämförelse med bena![]()

Mina magrutor är bäst! puss puss
hade lust att svara på detta.. är inge nöjd med nånting, möjligtvis tänderna, men de är väl inte en kroppsdel kanske?Jag HATAR min mage.....
bara dallrar och har sig.
Jag måste faktiskt säga mina stora bröst haha, men jag är rädd att de försvinner om jag forstätter träna så mkt, tilläggas bör att de är äkta![]()
För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Mina ben, konstigt nog... De svarar(eller rättare sagt svarade) bra på träningen.
Har ett litet uppehåll just nu...![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)