Detta är ett tips jag fick från Eddy Blom om någong vet vem han är :b Men det var för att få lite smidigare vader och bygga upp muskulatur kring fotleden. Men det går ut på att göra tåhävningar, en mycket bra övning. Man ska göra det kanske direkt när man vaknar eller innan man går och lägger sig kanske 4x25 men säkert färre också, anledningen till att man itne behöver vila så mycket är för att du gör det med bara din kropp som tyngd och då brukar man i regel inte få så jätteömma muskler. Detta ger lite mer definierade muskler och starkare, samt att den bygger på sakta men säkert. Och om man gör detta kontiunerligt så kommer man börja se resultat efter ett tag. Och du kan även cykla och göra ett ordentligt rundtrampdet tar ordentligt på vaden.
Jag kan skriva detta eftersom jag har haft problem med vaderna under längre tid, men här på slutet har det blivit problem åt fel håll... dvs. för stora vader är också problematiskt på sitt sätt om man är stel i dem. Men har fått många komplimanger ang. vaderna ocksåså fortsätt träna och gör lite vardagsgrejjer som tar på vaderna så kommer de utvecklas
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svara med citat

det tar ordentligt på vaden.