+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 11

Ämne: Vad motiverar dig att träna?

minus fem är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard Vad motiverar dig att träna?

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

När man uppnått många av sina mål så blir träningen mer till rutin. Man gör det man ska sen är det klart. Jag ksulle vilja ha lite tips på nya mål som man kan sätta upp och sträva efter, att utmana sig själv. Ligger i min natur

tobias är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard Re: Vad motiverar dig att träna?

Frågan är väl bara vad du vill uppnå och vilka typer av utmaningar du vill ha. Det finns alltid utmaningar som att kunna pressa sig själv att lyfta mer, att fila lite på kroppen, att kunna springa en viss sträcka, att kunna tävla i BB osv. Frågan är inom vilket område du vill prestera och utmana dig själv eller andra i.

mingan är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2008

RUTIN heter det. Får man det i rutin så fungerar det mesta. Som att borsta tänderna på kvällen ungefär, sen är det ju självklart jävligt kul också

Jonte är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jul 2008

Just RUTIN är väl vad trådskaparen har konstaterat att han går på nu, tips på nya mål eftersöks nog om jag tolkat inlägget rätt. Men ett tips från mig i alla fall, om du har nått det kroppsideal som du en längre tid strävat efter så förstår jag att ditt intresse mattats av lite, men din nya utmaning kanske kan vara att jobba på att låta din kropp förbli i EXAKT det stadie den befinner sig i och det blir mer och mer utmanande ju äldre du blir, minska underhudsfettet ännu mer etc.

mingan är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2008

Jo det har du rätt i

HeMan är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Nov 2008

Grejar du armhävningar på en arm med två fingrar,(tumme och pek.) kommer jag med en ny utmaning

Pes
    Pes är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Sep 2008

Citat Ursprungligen postat av HeMan
    Grejar du armhävningar på en arm med två fingrar,(tumme och pek.) kommer jag med en ny utmaning
    haha den är bra! (Y)
    En annan liten sak som jag själv vill göra är att kunna dra upp mej med fingertopparna i själva listen åvanför dörrar. Den sticker ju bara ut 1cm och så är den fasad och lutar nedåt. Hade en gammal lärare som klättrade mycket, hon kunde göra det utan problem.

HeMan är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Nov 2008

Citat Ursprungligen postat av Pes
    Citat Ursprungligen postat av HeMan
    haha den är bra! (Y)
    En annan liten sak som jag själv vill göra är att kunna dra upp mej med fingertopparna i själva listen åvanför dörrar. Den sticker ju bara ut 1cm och så är den fasad och lutar nedåt. Hade en gammal lärare som klättrade mycket, hon kunde göra det utan problem.

Är det verkligen så svårt det där? Så länge man får använda alla fingrarna ska det nog inte vara problem. Vi har ganska instabila lister här hemma, annars hade jag provat med detsamma Jag lyckas förresten greja armhävningar på tumme och pek, mitt nästa mål är armhävningar på pek- och långfinger, har för mig att jet li fixar det

fairydust är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2009

Standard

Just nu motiveras jag av en tävling i maj. Sen går löpningen så himla bra just nu så jag längtar alltid efter nästa pass - känslan både under och efter passet.
    JENNIE.

Besök -> http://vk.blogg.se/slynan

Freddegrädde är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2009

Unhappy

För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.

Get Adobe Flash player

Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.

Själv så lär det dröja innan jag drabbas av motivations brist. Är för tillfället grymt otränad och har tack och lov insett att det är roligt och skönt att träna. Har också ett jobb som det underlättar att vara vältränad i för att undvika skador. Sedan kanske frugan blir lite gladare också

+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Vad använder du för att motivera dig?
    Av friskast i forum Motivation
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-09-04, 14:24
  2. Vad exakt behöver jag träna för att få denna kropp?
    Av Persson121 i forum Träningsprogram
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-06, 12:04
  3. träna, vad äta
    Av thaimuscledude i forum Mat och dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-08, 16:33
  4. Hur träna? Vad äta?
    Av monnica i forum Styrketräning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-02, 18:20
  5. Vad skulle jag behöva träna?