Få mer resultat? Du har väl fått resultat, vad är det du är missnöjd med? Man kan inte bara göra ett kostprogram som passar för alla, det är rätt individuellt! Vad käkar du nu?
Hej, jag har nyligen börjat gymma och har fått halv bra resultat.
Men jag behöver hjälp med min kost, så kan någon skicka länk eller skriva vart jag kan hitta en 7-dagars kost cirkel med frukost, lunch, middag och alla mål där i mellan.
Alltså en som gör att jag får i mig så jag kan få mer resultat.
Tack på förhand!

Få mer resultat? Du har väl fått resultat, vad är det du är missnöjd med? Man kan inte bara göra ett kostprogram som passar för alla, det är rätt individuellt! Vad käkar du nu?
jobbar på världens största bicep
Jag äter normalt också.. men jag hitta för någonstans på ett forum där dom hade skrivit ett "Mat Schema" för 7 dagar, precis vad dom åt och sedan stod recept till allting också.
Jag hade sparat det men jag hittar det inte så jag undrar om någon vet någon sida eller kan skriva här eller så.
Jag tycker att allt är som sagt personligt, du frågade efter ett rullande 7-veckorsmatschema när du hellre vill ha tips på olika maträtter och recept som man kan använda under diet osv. eller har jag fattat helt fel?
Kan ju säga tonfiskburgare är helt otroligt lätta att göra själv och innehåller inte annat än tonfisk, ströbröd och ägg om jag inte misstar mig, har ätit många såna genom tiden (mamma gjorde dem) och gott är det.

Hej!
Vad kan man käka om man ska gå ner i lite vikt?
Jag springer 2 -3 gg iveckan och tränar mina magmuskler 3 gg veckan.
Men jag käkar lite si så där, jag har inte fått nåt speciellt resultat än.
Det jag undrar om, om du har något/några tips?
// Robban 15 år
Robban starta en egen tråd där du ställer alla frågor du vill ha svar på, det underlättar för alla då trådkapning är lite jobbigt i längdenkan funka enstaka fall men du har gjort det nu 2 senaste inläggen jag läst av dig, och dina frågor kommer kunna bli mycket lättare att svara på då du tar dig tiden att starta en egen
mer personligt.
För att se det här innehållet måste du ha den senaste versionen av Adobe Flash Player installerad.
Kontrollen genomfördes av SWFObject 2.
Matschema är något individuellt, för ett fullständigt matschema så tycker jag att du ska söka upp en dietist...Det må kosta men det är mödan värt nu i efterhand.
Annars så kan man hitta en del kost scheman lite överallt i forum och på diverse hemsidor, lycka till med letandet! Men glöm aldrig en sak, ät alltid...sluta inte äta bara, då spricker allt.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)