Välkommen till forumet!
Många frågor, kanske kan reda ut några.
Om du räknar om proteinet i mat skulle priset gå upp väldigt mycket. Alla konsumerar inte lika mycket men hade du angivit en vikt så hade jag kunnat vägleda dig. Det finns olika typer av protein och olika prisklasser. Som överallt annars kan du få betala mycket för varumärket vilket känns ganska onödigt. Farmacia.cc har väldigt billiga priser, nästan så billiga att jag undrar om de går med vinstMen det kanske ligger däromkring?
Ja, du kan klara dig utan proteinet. Det är som sagt ett tillskott. Räkna med cirka 1,8 gram protein med kg kroppsvikt. Det som du som långdistansare istället borde tänka på är kolhydraterna.Vad är viktigast, kan man klara sig utan proteinet?
Visst kan du det. Men det är alltid bra att lära sig lite om kost så du vet hur du komponerar dina måltider efter dina behov.Kan man klara av att få i sig tillräckligt med näring bara genom mat?
Du kan köpa 1 kg kolhydrater för 39 kr. Kolhydrater är viktigt för träningen, inte minst för återhämtningen.Finns det ersättning till de snabba kolhydraterna som man får av en gainer efter träning?
Mitt förslag är att du först och främst ser över din kost. Det är här du grundlägger dina kommande prestationer.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svara med citat