jag tycker du ser smal och fin ut. Men du verkar inte spänna dig på bilden? Det är svårt som tjej att få fram rutorna utan att spänna sig. Väldigt svårt. Men du vill alltså ha fyra rutor som man även kan tyda utan att du spänner dig?
[attachment=0:21666bma]Bild 209.jpg[/attachment:21666bma]
såhär ser min mage ut efter 1år intersiv träning, dock maten dom fattas nu så ska komma igång , så förhoppningsvis får jag fram 2 eller 4 rutor.
men vad tycker ni?

jag tycker du ser smal och fin ut. Men du verkar inte spänna dig på bilden? Det är svårt som tjej att få fram rutorna utan att spänna sig. Väldigt svårt. Men du vill alltså ha fyra rutor som man även kan tyda utan att du spänner dig?
/ Er trogna medlem, Babun. =)
sant jag spänner inte på den bilden.. men ska kanske lägga upp en bild när ja spänner mig så får ni bedömma lite mer
men hur får man rutor att tyda även om man inte spänner sig?
Ursprungligen postat av babun

jag vet inte riktigt. Det får du nog fråga någon av de större experterna här i forumet. Jag vet bara att det är väldans svårt. I och med att vi är tjejer, så har vi mer underhudsfett, och så ska det vara. Själv så har jag haft magrutor, ibland kan jag få fram demMen bara om jag spänner mig.
![]()
/ Er trogna medlem, Babun. =)
då måste man träna magen varje dag för att få sexpack... gör 200 situps per dag så kommer magrutorna fram
men det är ju det jag gör..+ att ja tränar magen på gymmet varje dag
Ursprungligen postat av milad

nej? Det går inte att punktförbränna. Jag tränar magen 1 gång i veckan och har magrutorUrsprungligen postat av milad
![]()
jobbar på världens största bicep
Ursprungligen postat av rtf
jo jag vetUrsprungligen postat av rtf
men det är mest som ett tvång från mig
![]()
ta och kör någon sit-up på morgonen om du känner för detmen skulle hellre satsa på två riktgt uttömande magpass på gymmet istället, det ger bra med träning. kör lite brutalbänk vtja oc som många ggr sagts sit-ups på pilates boll, är väldigt bra
men inte ser den magen heller dålig ut
![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)