+ Svara på ämne
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Idag kom cykeln =)

Anton är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Jan 2008

Standard Re: Idag kom cykeln =)

Ja cykling är grymt mycket roligare än löpning Själv så kör jag downhill, en rejäl utmaning när man pumpar hojjen genom skog å sten Undebart är det också

Rova är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Apr 2008

men med downhillhojjen så är utmaningen att hitta backar som tar längre än 5 miuter att köra nerför typ åre.
    Sen att den väger 20kg hjälper inte för mig haha min väger ca. 10 perfekt för xc åkare. och så bygger man mer på kondisen med långfärd och uthållighet av dh då man står upp stora delar av färden och kompenserar med armar och ben för att minska påfrestningar på cykeln mycket tungt... kör ibland lite backar med 0.5m lera och rötter och stenar, sjuuukt roligt med min hardtailcykel jävligt att tvätta kläder och allt sen bara

mingan är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2008

Citat Ursprungligen postat av Rova
    men med downhillhojjen så är utmaningen att hitta backar som tar längre än 5 miuter att köra nerför typ åre.
    Sen att den väger 20kg hjälper inte för mig haha min väger ca. 10 perfekt för xc åkare. och så bygger man mer på kondisen med långfärd och uthållighet av dh då man står upp stora delar av färden och kompenserar med armar och ben för att minska påfrestningar på cykeln mycket tungt... kör ibland lite backar med 0.5m lera och rötter och stenar, sjuuukt roligt med min hardtailcykel jävligt att tvätta kläder och allt sen bara
    Kan bara hålla med. Fick min för ett tag sedan också. Riktigt sköjsigt

+ Svara på ämne
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 1 2

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Nerv som kom i kläm eller?
    Av Vajja i forum Övriga diskussioner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-11, 16:12
  2. Mitt träninschema, kom gärna med synpunkter.
    Av Twisted i forum Träningsprogram
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-29, 15:39

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg