+ Svara på ämne
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: kärlekshandtag och lår

sundberg är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard kärlekshandtag och lår

Jobbar och sliter på mina små orosområden. Jag trivs inte men de händer inget...eller de går hemskt långsamt.

Jag försöker hålla kosten till proteiner och grönsaker, kolhydrater är så gott som gröten till frukost och lite lite till kvällsmaten.
    I övrigt har jag tränat alpint innan och har byggt upp en del muskeler som inte varit aktiverade på samma sätt på ett antal år. Jag vill hålla dem i trim men jag vill "minska muskelmassan" jag vill inte att musklerna skall vara så stora längre. Har provat långa långa uthållighetsövnigar för att göra dem mindre explosiva men tycker inte de hjälpt. Vad ska man göra, har ni några bra tips, vill minska mina lår såväl fett som muskler!

Sedan till the lovehandles... sliter och sliter men händer inget, framsidan magen försvinner vips men lovehandles är fortfarande samma lika hela tiden... tips mottages är med!

Vad gör jag då när jag tränar idag,
    Gymmar
    Motionera 2 a 25 min till och från jobbet till fots
    Cykla alt springer 1-3ggr i veckan..

mingan är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard Re: kärlekshandtag och lår

din motion är det inget fel på så jag tror det hela ligger i kosten, det blir helt enkelt för mycket energi. Har du koll på hur mycket du äter/gör av med?

Reg.datum
    Jun 2008

tänker vi kalorimässigt? Då har jag inte koll.... en vanlig dag för mig kan bestå av i portion havregrynsgröt m russin (utan mjölk) och grovtbröd alt. ägg till frukost. En sallad med grönsalladsbas till lunch med ost, skinka, kyckling eller vad dagen bjuder. Laktosintolerant så äter laktosfria produkter till om ca 12%. Kvällsmat blir en soppa på grönsaker eller någon stektmat med kokta grönsaker, alt pasta (ca 1 dl) och någon sås. Mellanmålen brukar bli få tyvärr men de dagar de blir blir de lite blåbärssoppa eller en liten smörgås med ägg eller färskost.... hur kan jag värdera hur mycket jag får i mig utan att börja räkna klca och hur vet jag hur mycket jag gör åt?

Rova är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Apr 2008

Tror det är bara att börja ränka på de kcal du stoppar i dig. Finns tyvärr inga direkta genvägar.

Reg.datum
    Jun 2008

då får de bli klca räkning... men ingen som har något bra tips på hur man kan göra någon "vardags" övning (på jobbet, i bilen, på tåget, i tevesoffan) för att få lite extra kick på låren? Skulle verkligen vilja kämpa på dem lite extra...(insida framförallt)

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Smalare smalben, fastare lår och starkare armar!
    Av eritrea i forum Övriga diskussioner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-06-23, 11:06
  2. träning för innelår och lår
    Av mommi i forum Styrketräning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-28, 15:37
  3. övningr för rumpa och lår
    Av sandra i forum Styrketräning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-19, 21:27

Behörigheter för att posta