Sen när blev kolhydrater onödiga? Folk har fått det här helt om bakfoten. Alla behöver kolhydrater för att fungera och prestera. Däremot kolhydrater från sötsaker kan man asvstå med gott samvete.
hur skall jag göra med maten o träningen vill gå ner i vikt men samtidigt bygga muskler.
kan jag ta en proteindricka efter träning. hur skall jag göra vill inte ha en massa onödiga kolhydrater i kroppen

Sen när blev kolhydrater onödiga? Folk har fått det här helt om bakfoten. Alla behöver kolhydrater för att fungera och prestera. Däremot kolhydrater från sötsaker kan man asvstå med gott samvete.
okej, det svaret var inte helt uttömt. Men kan säga att de onödiga kolhydraterna finns som inte, du behöver kolhydrater direkt efter ett gympass så får man maximal återhämtning. Och som tobias sa så kan man skippa ex: vitt bröd, godis, dricka, kakor, kex osv. finns en massa fällor man kan hamna i.
Tips på bra kolhydratrika produkter som man kan slänga ner i gymmbagen vilken kan brukas direkt efter pass ja har en ganska redig bussresahem så kokt pasta eller dylikt är kört inom närmsta timmen.
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)