+ Svara på ämne
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: platt mage muskler och fastare kropp

jenny är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jun 2008

Standard platt mage muskler och fastare kropp

Hejsan allihopa
    jag är en tjej på 21 år som precis börjat med gymträning.Målet är att få en fast kropp (utan babyhull) en plattare mage och få muskler spec. armar och lår.....

jag har tränat boxningsträning en termin nu två gånger i veckan och sedan jag började har jag gått ner en hel del, men jag vill som sagt få en snyggare kropp också.
    är det någon som kan ge förslag på ett träningsprogram på 3 gånger i veckan? räcker det sen om man kör boxningsträningen två gånger och börjar gå lite mer promenader eller vad säger ni? alltså gymm tre gånger i veckan och kondition två gånger....

Maten funkar rätt bra nu jag försöker äta lite var fjärde timme och det verkar funka bra för kroppen. På lördagen blir det så klart lite snacks än då men det är väl OK en dag i veckan eller?

tacksam för svar

empa81 är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Maj 2008

Standard Re: platt mage muskler och fastare kropp

Jag skulle kört boxning 2 dagar och styrketräning en dag. Kör helkroppspass. Du bränner otroligt mkt på boxning. 2 dagar box och 2 dagar styrka vore väl det ultimata i min bok.

Reg.datum
    Jun 2008

tack för tipset
    fast det är ingen "riktig" boxning, det är boxningsträning slag på mitsar osv men det är mer inriktat på motionen. så vi sparras inte mot varandra utan som sagt kör vi olika slag på mitsar och säck.

Rova är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Apr 2008

Jag har själv tränat boxning ett halvår, det var bland det tyngsta jag gjort... uppvärmningen tog verkligen död på en sen hopprepet och säcken var det värsta man kunde vara med om, och alla oändliga kombinationerna satte fart på hjärnan.

Reg.datum
    Jun 2008

ja träningen har gjort mycket för min kropp och det är himla roligt också man blir fast i det och nu vill jag ju på allvar fixa till kroppen som jag vill ha den. jag hoppas att gymträningen ska hjälpa till med det

adamH är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Aug 2007

Citat Ursprungligen postat av jenny
    ja träningen har gjort mycket för min kropp och det är himla roligt också man blir fast i det och nu vill jag ju på allvar fixa till kroppen som jag vill ha den. jag hoppas att gymträningen ska hjälpa till med det
    Gymträningen kommer ge dig muskulatur som du inte visste fanns på din kära kropp

Reg.datum
    Jun 2008

det låter bra det har du eller ni några tips på hur man tränar rätt på gymmet? ska man bara köra igenom hela kroppen eller vad är bäst?

adamH är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Aug 2007

Citat Ursprungligen postat av jenny
    det låter bra det har du eller ni några tips på hur man tränar rätt på gymmet? ska man bara köra igenom hela kroppen eller vad är bäst?
    Har du inte tränat på gym tidigare är det bra om du får med dig någon som tränat ett tag eller om det finns instruktör, vilket bör finnas. Gå igenom övningar och träna helkropp, det fungerar helt fint om du känner för att göra det. Du kan även om ett tag splitta upp muskelgrupperna på olika dagar, men det är inte nödvändigt.

+ Svara på ämne

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. Hur får man en sådan kropp?
    Av mly i forum Dieter, deff och viktminskning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 21:12
  2. Muskler och bränna fett
    Av Seaturtle i forum Styrketräning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 18:14
  3. träna mage varje dag?
    Av arnold i forum Styrketräning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-13, 16:45
  4. Bygga muskler och bränna fett samtidigt?
    Av barber i forum Styrketräning
    Senaste inlägg: 2008-03-11, 00:05
  5. Bygga muskler och samtidigt bränna fett
    Av ekso i forum Styrketräning
    Senaste inlägg: 2007-03-09, 12:02

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg