har du ändrat något i kosten eller träningen under denna tiden?
Hejsan! jag är 22 år och har idrottat ganska hårt fram tills jag blev 19 år och de senaste åren har jag rest mycket och jobbat utomlands, så jag har inte tränat regelbundet på nästan 3 år och har gått upp i vikt. Är inte "tjock" men har lite fläsk på magen som jag vill ha bort. Var hyfsat vältränad innan och vill bli det igen. Är 177 cm lång och väger 79 kg nu.
Mitt schema: måndag, ut och går i rask takt i 1 timme och sen äter jag frukost, så äter jag två grova mackor med skinka och gurka. Efter det går jag till gymmet och tränar bröst, triceps och mage, efter det tar jag en proteindrink. Börjar jobba 16.00 så jag brukar äta middag vid 17.00 och äter "vanlig" husmankost. Kommer hem vid 22.30 och då gör jag en fruktsallad med mager yoghurt.
Tisdagen ser likadan ut förutom att jag tränar biceps, axlar och rygg istället.
Torsdag och fredag ser likadana ut.
Har tränat så i 4 veckor nu och gick ner 4 kg de första 2 veckorna men ha inte hänt någonting med vikten de senaste 2 veckorna.
Något som jag ska ändra på?

har du ändrat något i kosten eller träningen under denna tiden?

Hej!
Vad kul att du kommit igång med träningen igen!
Mitt råd är att skynda långsamt och inte strirra dig blind på vågen utan mäta dina resultat med måttband.
Ett par frågor bara; kör du aldrig ben? Nån konditon i samband med gymträningen?
Mitt råd ang kosten skulle vara att du äter frukt och yoghurt som mellanmål och på kvällen grönsaker och protein, dvs du minimerar kolhydraterna på kvällen.
Lycka till!
/ Madelaine
"Don´t give up"
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)