Den påverkar ju all syreupptagning så du kan ju redan dra slutsatser dära, eller? Man orkar ju inte lika mcyket.
Det är så att jag röker och tränar styrketräning samtidigt. Jag vet det är kanske inte så hälsosamt men jag har väldigt svårt för att sluta.. Men hur påverkar rökningen styrketräning? påverkar det något eller är det bara kondition?
Den påverkar ju all syreupptagning så du kan ju redan dra slutsatser dära, eller? Man orkar ju inte lika mcyket.
Tack för svar! men man använder väl inte så mycket syre under styrketräning?Ursprungligen postat av Rova
Jodå, du använder ganska mycket syre under träningen. därför andning är viktigt när du tränar också. Därför man har NO tillskott, ökar tillförsel av syre och diverse näringsämnen![]()
hej, tack för svaret.. vad är NO tillskott för något??

klart det påverkar hur du än vrider och vänder på det! Sluta upp med det tramset
Det är typ blodådervidgande, så mer av allt tar sig ut lättare till musklerna. har lite svårt att beskriva mer ingående, sök på ex. GG eller s¨å så hittar du säkert bra infoUrsprungligen postat av loop
![]()

ja helt värdelöst som sagts.. Gör allt vad du kan för att sluta eller börja snusa, mycket bättre än rökning men fortfarande kass.
jobbar på världens största bicep
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)