Att få en hälsosam viktminskning som dessutom ska vara hållbar och hälsosam är en omöjligt kombination. Fysisk aktivitet och ändrad kost.
Jag ska utomlands ganska så snart och vill ha en snabbviktminskning innan jag åker så man inte ser rent jävlig utHur kan jag gå ner snabbt i vikt på ett hälsosamt sätt och gärna behålla vikten ett bra tag? tänkte göra så det är beständig
tack för svar

Att få en hälsosam viktminskning som dessutom ska vara hållbar och hälsosam är en omöjligt kombination. Fysisk aktivitet och ändrad kost.
Ursprungligen postat av adamH
du skojar va? Du menar alltså att det inte kan vara hälosamt att gå ner i vikt och hålla slutvikten? troll?![]()

Haha, jag tror inte jag var alltför pigg när det skrevsUrsprungligen postat av Nimekylg
Det jag menar är att du inte kan uppnå en snabb viktminskning och samtidigt vara hälsosam. Kombinationen svält och hälsa går inte hand i hand![]()

haha, det var nästan lite roligt. Keep it up adam![]()
Det är bättre om du väntar tills efter resan, som förmodligen redan varit.. satsa sedan på äta mindre och göra av med mer.. vardagsmotion ger mycketUrsprungligen postat av nemesis
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)