Det finns ingen hälsokost som du ge dig en snabb viktminskning. Ut och rör på dig istället.
va finns det för sorters olika hälsokost som är bra för viktminskning?? ja har ätit något tidigare som dem skrev att det var bra men jag märkte ingen skillnad alls.. så det jag undrar är om det finns något som är extra bra för fettförbränningen och så man går ner i vikt snabbt.

Det finns ingen hälsokost som du ge dig en snabb viktminskning. Ut och rör på dig istället.
Falken, du ahr faktiskt fel här! Det finns många olika hälsokostpreparat som hjälper dig att förbränna fett och således gå ned i vikt. Naturligtvis måste du röra på dig oxå, och du ska inte tro att det är bantningspiller som du kan käka framför TV:n tillsammans med pizza, men de fungerar!!

Hehe, Kamilla, jag påstod inte att man inte kan få hjälp att gå ner i vikt med hjälp av hälsokost. Jag påstod att man inte kan få en snabb viktminskning med hjälp av hälsokost. Jag är väl medveten om att det finns preperat med guarana, koffein, grönt te m.m som ger dig minimala fördelar i din viktminskning. Att lura på vanligt folk det är ren bullshit och att förespråka det framför motion, ja då undrar man hur det står till.Ursprungligen postat av Kamilla

Jag håller med Falken. Skulle aldrig rekommendera någon att ta något som helst viktminskningspreparat. Ät mindre än du gör av med och ut och rör på dig! Det är det som gäller!
"Don´t give up"
Hej, måste sticka in ett tips här, en sak som verkligen funkar då jag inte tror på någon av alla bluff viktminskningsprodukter ute på marknaden är grönt te en höjdare. Det är inget hokus pokus med att jag tror på örtmedicin utan när man dricker ca 3 koppar om dagen minskar hungern och jag upplevde att mitt småätande helt försvann. Själkvklart måste du fortfarande äta men du nöjer dig fortare. Länkar även en sida där det står massa bra info!
Lycka till!
http://www.nyfikenvital.org/?q=node/248
jag pratar riktigt grönt te nu, löste.. inte liptons påste. bara så det är sagt.
och självklart kan du inte bara sitta hemma och sörpla te utan ut och motionera samtidigt!
hoppas det funkar

klart det finns preparat som går in i fettet och tar energi därifrån och ger en överskotts energi, frågan är hur långt man vill och vågar gå hehe, amfettamin t exgrymt om man vill bränna fett, dessvärre har en ett par biverkningar haha
Visst finns det preparat, men är det värt pengarna? Ät lagom och motionera istället.![]()
Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)