+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 12

Ämne: hälsokost viktminskning

pythini är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Apr 2008

Standard hälsokost viktminskning

va finns det för sorters olika hälsokost som är bra för viktminskning?? ja har ätit något tidigare som dem skrev att det var bra men jag märkte ingen skillnad alls.. så det jag undrar är om det finns något som är extra bra för fettförbränningen och så man går ner i vikt snabbt.

Falken är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jan 2007

Standard Re: hälsokost viktminskning

Det finns ingen hälsokost som du ge dig en snabb viktminskning. Ut och rör på dig istället.

Kamilla är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Jun 2008

Falken, du ahr faktiskt fel här! Det finns många olika hälsokostpreparat som hjälper dig att förbränna fett och således gå ned i vikt. Naturligtvis måste du röra på dig oxå, och du ska inte tro att det är bantningspiller som du kan käka framför TV:n tillsammans med pizza, men de fungerar!!

Falken är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jan 2007

Citat Ursprungligen postat av Kamilla
    Falken, du ahr faktiskt fel här! Det finns många olika hälsokostpreparat som hjälper dig att förbränna fett och således gå ned i vikt. Naturligtvis måste du röra på dig oxå, och du ska inte tro att det är bantningspiller som du kan käka framför TV:n tillsammans med pizza, men de fungerar!!
    Hehe, Kamilla, jag påstod inte att man inte kan få hjälp att gå ner i vikt med hjälp av hälsokost. Jag påstod att man inte kan få en snabb viktminskning med hjälp av hälsokost. Jag är väl medveten om att det finns preperat med guarana, koffein, grönt te m.m som ger dig minimala fördelar i din viktminskning. Att lura på vanligt folk det är ren bullshit och att förespråka det framför motion, ja då undrar man hur det står till.

madelaine är inte uppkopplad Erfaren medlem
    Reg.datum
    Maj 2008

Jag håller med Falken. Skulle aldrig rekommendera någon att ta något som helst viktminskningspreparat. Ät mindre än du gör av med och ut och rör på dig! Det är det som gäller!
    "Don´t give up"

establishment är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Feb 2009

Hej, måste sticka in ett tips här, en sak som verkligen funkar då jag inte tror på någon av alla bluff viktminskningsprodukter ute på marknaden är grönt te en höjdare. Det är inget hokus pokus med att jag tror på örtmedicin utan när man dricker ca 3 koppar om dagen minskar hungern och jag upplevde att mitt småätande helt försvann. Själkvklart måste du fortfarande äta men du nöjer dig fortare. Länkar även en sida där det står massa bra info!
    Lycka till!
    http://www.nyfikenvital.org/?q=node/248

establishment är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Feb 2009

jag pratar riktigt grönt te nu, löste.. inte liptons påste. bara så det är sagt.
    och självklart kan du inte bara sitta hemma och sörpla te utan ut och motionera samtidigt!
    hoppas det funkar

Annie är inte uppkopplad Ny medlem
    Reg.datum
    Apr 2009

Standard

Citat Ursprungligen postat av Falken Visa inlägg
    Hehe, Kamilla, jag påstod inte att man inte kan få hjälp att gå ner i vikt med hjälp av hälsokost. Jag påstod att man inte kan få en snabb viktminskning med hjälp av hälsokost. Jag är väl medveten om att det finns preperat med guarana, koffein, grönt te m.m som ger dig minimala fördelar i din viktminskning. Att lura på vanligt folk det är ren bullshit och att förespråka det framför motion, ja då undrar man hur det står till.
    Håller helt med Falken. Härligt att se vettiga röster när det kommer till hälsokost.

slobby86 är inte uppkopplad Medlem
    Reg.datum
    Feb 2009

Standard

klart det finns preparat som går in i fettet och tar energi därifrån och ger en överskotts energi, frågan är hur långt man vill och vågar gå hehe, amfettamin t ex grymt om man vill bränna fett, dessvärre har en ett par biverkningar haha

Practher är inte uppkopplad Banned
    Reg.datum
    Maj 2009

Standard

Visst finns det preparat, men är det värt pengarna? Ät lagom och motionera istället.

+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 1 2 SistaSista

Ämnesinformation

Användare som tittar på det här ämnet

Det är för närvarande 1 användare som tittar på det här ämnet. (0 medlemmar och 1 gäster)

Liknande ämnen

1. simning för viktminskning?
    Av elise i forum Motion och kondition
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-17, 14:58
  2. Viktminskning
    Av Lin i forum Dieter, deff och viktminskning
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-04-01, 12:51
  3. Snabb viktminskning?
    Av andrea i forum Dieter, deff och viktminskning
    Svar: 3